Premium Medlem Dag Baardsen Skrevet 1. januar Premium Medlem Skrevet 1. januar Har prioritert ned flyplassmakeriet for en stund, men skal ta en titt! 1 Siter
Steinar Bakke. Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar 1 time siden skrev Dag Baardsen: Har prioritert ned flyplassmakeriet for en stund, men skal ta en titt! 6 timer siden skrev MagTvei: === Kjeller hos meg. er helt ypperlig.! Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 1. januar Forfatter Premium Medlem Skrevet 1. januar (endret) 6 minutter siden skrev Steinar Bakke.: === Kjeller hos meg. er helt ypperlig.! For meg også, bortsett fra den rosa Bonanzaen i MSFS2024. Endret 1. januar av MagTvei Siter
Steinar Bakke. Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar 1 minutt siden skrev MagTvei: For meg også, bortsett fra den rosa Bonanzaen Har du inportert Bonanzen fra 2020? Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 1. januar Forfatter Premium Medlem Skrevet 1. januar 20 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Har du inportert Bonanzen fra 2020? Nei, det er kanskje det som skal til ja! Siter
Steinar Bakke. Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar 29 minutter siden skrev MagTvei: Nei, det er kanskje det som skal til ja! Slik ser Bonanzan ut hos meg, nu. Siter
Steinar Bakke. Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Akkurat nå skrev Steinar Bakke.: Slik ser Bonanzan ut hos meg, nu. Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 2. januar Forfatter Premium Medlem Skrevet 2. januar (endret) Det gjorde susen å kopiere over den gamle fra MSFS2020! Takk for tipset Steinar! Da trenger ikke ENKJ noen fiks Dag. Endret 2. januar av MagTvei 2 Siter
Steinar Bakke. Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar 36 minutter siden skrev MagTvei: Det gjorde susen å kopiere over den gamle fra MSFS2020! Takk for tipset Steinar! Da trenger ikke ENKJ noen fiks Dag. === Supert at du fikk det til, maskinen er en drøm å fly. Fortsatt Godt Nytt År. 1 Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet søndag klokken 10:36 Forfatter Premium Medlem Skrevet søndag klokken 10:36 Har lastet opp en fil i Downloads som gjør gresset på Kjeller litt mindre grønt: 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.