Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken versjon velger dere av 2024 utgaven…lure på om noen har prøvd den aviatorversjonen. Den så jo litt spennende ut…er usikker på hva jeg skal ta så gjerne kom med erfaringer, og jada, jeg vet det er bugs ennå i simmen. Bruker jo for det meste PMDG 737 og forhåpentligvis skal den gå..(skeptisk🙈)

Skrevet

Selv kjøpte jeg standard versjonen. De andre versjonene inneholder bare flere fly og flyplasser så kommer bare helt an på hva du er ute etter. Her har du en oversikt over de ulike versjonene og hva dem inneholder: https://fselite.net/content/all-aircraft-featured-in-microsoft-flight-simulator-2024/

PMDG kommer med en oppdatering til MSFS2024. Hos meg er MSFS2024 lagt på hylla inntil en del bugs og issues er fikset på så bruker kun MSFS2020. 

• Like 1
Skrevet
3 minutter siden skrev Jan R. Storelvmo:

Selv kjøpte jeg standard versjonen. De andre versjonene inneholder bare flere fly og flyplasser så kommer bare helt an på hva du er ute etter. Her har du en oversikt over de ulike versjonene og hva dem inneholder: https://fselite.net/content/all-aircraft-featured-in-microsoft-flight-simulator-2024/

Så jo plutselig at jeg kunne laste ned standard gjennom gamepass….usikker på om det er en demo eller reklame…men driver i skrivende stund og aktivere noe pakke greier…🤔

Skrevet
6 minutter siden skrev Jan Arne Sjøholt:

Så jo plutselig at jeg kunne laste ned standard gjennom gamepass….usikker på om det er en demo eller reklame…men driver i skrivende stund og aktivere noe pakke greier…🤔

Det tror jeg skal gå ja :) 

• Like 1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...