Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. desember 2024 Premium Medlem Skrevet 19. desember 2024 Skulle teste Su-31 på Duxford her om kvelden, og gjorde meg klar for take off. Da ser jeg til min store forskrekkelse et utall med kloninger av Su-31 på rekke og rad !?!? Riktig nok har det vært mye rart av AI-fly på enkelte flyturer, men dette var i meste laget. Har satt FS24 til å vise minst mulig annen trafikk, er det noe jeg har oversett ? Siter
Morten Skrevet 19. desember 2024 Skrevet 19. desember 2024 Ser ut som det er AIRSHOW på gang? Merket meg at det har vært veldig mye glidefly og mye andre fly på småflyplasser i Norge. Selv om vinteren er det hauger med fly på flyplasser jeg skulle forventet mellom 0 og max 3 fly. 1 Siter
alfme Skrevet 28. desember 2024 Skrevet 28. desember 2024 I Stavanger er helikopterparkeringen på Sola full av balonger. Så noe moro skal man ha inn i mellom 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.