Sauron Skrevet 22. oktober 2024 Skrevet 22. oktober 2024 Hei, Litt forsinket ferdig er Båtsfjord flyplass klar for nedlasting: ENMH - Mehamn Airport V1.0 Mangler bilder for å lage terminalen innvendig, så om noen sitter på slikt materiale eller kan skaffe så blir det i en fremtidig oppdatering...;) 7 4 Siter
Steinar Bakke. Skrevet 22. oktober 2024 Skrevet 22. oktober 2024 1 time siden skrev Sauron: Hei, Litt forsinket ferdig er Båtsfjord flyplass klar for nedlasting: ENMH - Mehamn Airport V1.0 Mangler bilder for å lage terminalen innvendig, så om noen sitter på slikt materiale eller kan skaffe så blir det i en fremtidig oppdatering...;) === DET ENESTE SOM HER KAN SIES.med litt ironi. TEN FOUR. 1 1 Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 22. oktober 2024 Premium Medlem Skrevet 22. oktober 2024 Mehamn? Siter
Sauron Skrevet 22. oktober 2024 Forfatter Skrevet 22. oktober 2024 12 minutter siden skrev MagTvei: Mehamn? Ja ser linken sier Mehamn....i alle dager...hvor kom det fra...? Hvordan redigerer man posten...får ikke opp valget om å redigere lengre? I alle fall, her er riktig link: https://flightsim.to/file/83372/enbs-batsfjord-airport 1 Siter
Steinar Bakke. Skrevet 23. oktober 2024 Skrevet 23. oktober 2024 8 timer siden skrev Sauron: Ja ser linken sier Mehamn....i alle dager...hvor kom det fra...? Hvordan redigerer man posten...får ikke opp valget om å redigere lengre? I alle fall, her er riktig link: https://flightsim.to/file/83372/enbs-batsfjord-airport === WOW.WOW! Setfølgelig kom du med et superlativ,til. OY OY, det skal bli noen fine gullkorn for, FS 2024, når den kommer. GLEDES. 2 Siter
Christer Johansen Skrevet 23. oktober 2024 Skrevet 23. oktober 2024 Dette ble jo knallbra! Har endelig skaffet meg et par (Meta Quest 3) VR briller, og dermed så ble MSFS en helt annen og vanvittig mye mere "immersive" opplevelse. og med slike kvalitetsplasser som du leverer som perler på ei snor så blir det nå brukt mye tid nordpå. 1 Siter
Henrik Isaksen Skrevet 23. oktober 2024 Skrevet 23. oktober 2024 Nok en flyplass jeg kommer til å fly MASSE til så fort vi får inn en Dash 8 100/200 Ser fantastisk bra ut, flott arbeid. Burde jo nesten fått en gjeng her inne til å utvikle en Dash så vi får brukt alle disse flotte flyplassene 2 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. oktober 2024 Skrevet 23. oktober 2024 Hele Dash 8 serien er under utvikling av en av de beste utviklerne. Mer kan jeg ikke si 5 2 Siter
Ø.C.H. Skrevet 24. oktober 2024 Skrevet 24. oktober 2024 8 timer siden skrev Jan R. Storelvmo: Hele Dash 8 serien er under utvikling av en av de beste utviklerne. Mer kan jeg ikke si Noen andre enn Majestic? Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. oktober 2024 Skrevet 24. oktober 2024 Ja, Majestic kommer med en Q400. Resten fra en annen utvikler. 5 Siter
Per-Kristian R Jensen Skrevet torsdag klokken 02:35 Skrevet torsdag klokken 02:35 Den 24.10.2024 klokken 1.18 skrev Jan R. Storelvmo: Hele Dash 8 serien er under utvikling av en av de beste utviklerne. Mer kan jeg ikke si Du verden! Jeg la merke til at den CL-415 som er i MSFS2024 jo har akkurat samme motorene som Dash 8 200en, og lydene var ganske bra der. Syntes og den oppførte seg som en turboprop bør og så her er det nok godt potensiale Håper det er stor fremgang på dette prosjektet, og at vi kan få en skikkelig Dash 8 inn så snart som mulig 1 Siter
Premium Medlem Dag Baardsen Skrevet torsdag klokken 07:12 Premium Medlem Skrevet torsdag klokken 07:12 Den 24.10.2024 klokken 13.39 skrev Jan R. Storelvmo: Resten fra en annen utvikler. Åh takk! Håper på både Q300 og Q100! Da blir MSFS komplett for min del. 1 Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet torsdag klokken 11:47 Premium Medlem Skrevet torsdag klokken 11:47 Er det Nordic Simulations? Siter
Per-Kristian R Jensen Skrevet torsdag klokken 13:35 Skrevet torsdag klokken 13:35 Når Jan Reidar skriver en av de beste utviklerne, så tror jeg ikke han mener Nordic Simulations. Ikke vondt mot dem, men anser ikke de som en av de beste utviklerne. 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet torsdag klokken 13:47 Skrevet torsdag klokken 13:47 Nei, er ikke denne, men fra en kvalitetsutvikler. Kan se ut som vi kommer til å få Dash 8 serien fra flere utviklere etter hvert 2 Siter
Premium Medlem Dag Baardsen Skrevet 18 timer siden Premium Medlem Skrevet 18 timer siden 17 timer siden skrev Jan R. Storelvmo: fra en kvalitetsutvikler VirtualCol har i alle fall annonsert Q100-Q200-Q300 i mai, men de kan vel neppe kalles kvalitetsutviklere. https://www.virtualcol.com/front/development/ 1 Siter
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 16 timer siden Premium Medlem Skrevet 16 timer siden 19 timer siden skrev Jan R. Storelvmo: Nei, er ikke denne, men fra en kvalitetsutvikler. Kan se ut som vi kommer til å få Dash 8 serien fra flere utviklere etter hvert Vet du om utvikleren har planer om å gi ut Dash-serien i 2025? 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 7 timer siden skrev Dag Baardsen: VirtualCol har i alle fall annonsert Q100-Q200-Q300 i mai, men de kan vel neppe kalles kvalitetsutviklere. https://www.virtualcol.com/front/development/ VirtualCol er vel det som kalles "crapware" Ellers kan jeg ikke si noe mer ang. Dashen annet enn at hele serien bortsett fra Q400 er under utvikling av en av de beste aktørene på markedet. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.