Tor Arild Danielsen Skrevet 13. juni 2024 Skrevet 13. juni 2024 Jeg har ikke benyttet simulatoren på et par uker, men idag ville jeg ut og fly en tur etter oppdateringen. Jeg bruker ENSN som startflyplass, og det første jeg opplevde var at terrenget ikke lastet seg inn sammen med flyet. Etter noe tid kom det, men vegetasjonen var betydelig redusert, og det har dukket opp nye bygninger rundt flyplassen. Solum kirke som ligger nær ved var blitt stavkirke og all skogen omkring var borte. I takeoffen hang simulatoren flere ganger, og etter at jeg var kommet i lufta blei det også mange stopp, men lite hakking. Jeg valgte da å starte simulatoren på nytt. Denne gang startet den opp med flyet i lufta, og jeg fikk krasj før jeg rakk å trykke «Klar til å fly». Det samme gjentok seg på neste forsøk. Er jeg aleine om å oppleve dette? Finnes det en løsning? Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 13. juni 2024 Premium Medlem Skrevet 13. juni 2024 (endret) Har samme problemer som deg idag, terrenget lastes ikke inn som normalt, og stadige frys. Tipper problemet ligger i Microsoft serveren. Endret 13. juni 2024 av MagTvei Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 13. juni 2024 Premium Medlem Skrevet 13. juni 2024 https://forums.flightsimulator.com/t/bing-data-outage-june-13th-2024/645303 1 Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 13. juni 2024 Premium Medlem Skrevet 13. juni 2024 I orden igjen nå Siter
Tor Arild Danielsen Skrevet 13. juni 2024 Forfatter Skrevet 13. juni 2024 Ja nå fungerer alt som det skal hos meg også. Godt det ikke var oppdateringen som forårsaket problemet. Nå gleder jeg meg til å utforske om oppdateringen har ført til noen forbedringer. 1 Siter
Tor Arild Danielsen Skrevet 28. juni 2024 Forfatter Skrevet 28. juni 2024 Nye innloggingsproblemer idag. Når jeg startet simulatoren stoppet den i synkroniseringsprosessen, og følgende melding kom opp.»Eier du dette spillet eller denne appen?» Det er første gang jeg ser denne beskjeden. Tidligere har jeg blitt bedt om å sette inn spilldisken som ikke eksisterer. Jeg har forsøkt å logge ut og inn av x- box kontoen og MS store kontoen , men til ingen nytte. Har også kjørt reparer simulatoren uten at det hjalp noen ting. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har noen opplevd det samme, og har dere en løsning? Hvorfor kommer bildet opp ned? Siter
Tor Arild Danielsen Skrevet 29. juni 2024 Forfatter Skrevet 29. juni 2024 Det er ikke lett å forstå seg på Microsoft. Igår logget jeg meg ut og inn på x- box og MSStore kontoene flere ganger og kjørte Game repair verktøyet fra x- box appen, uten at det hjalp noen ting. Startet pcen på nytt etter hvert forsøk. Idag har jeg gjort det samme etter å ha lastet ned og innstallert x-boxappen på nytt. Ved første forsøk på å starte simulatoren, var alt som igår. Ved andre forsøk kom jeg inn. Jeg har ingen forklaring, men jeg innser at simulatoren lever sitt eget liv og at jeg skjønner mindre og mindre 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.