Skrevet 11. april 2024 11. apr Premium Medlem Nydelig 😍...., men hvorfor tar du av i "landing config" ? Og hvordan klarte du å fly med forskjellige modeller ??
Skrevet 11. april 2024 11. apr Tipper de første bildene er av landingen i feil rekkefølge? Ser ut i allefall ut som en landing "ved" Aspmyra?
Skrevet 11. april 2024 11. apr Forfatter Premium Medlem Hehe, ja bildene kom i feil rekkefølge, fikk ikke med meg starten. Det er samme modell, men la til tiptankene etter aktivering av Airshow assistant.
Skrevet 11. april 2024 11. apr Premium Medlem Ja æ tenkte at det var noe med rekkefølgen 😁, men æ forstår fortsatt ikke hvordan du får forskjellig «paints» på modellene. Jeg har nyeste utgave av Airshow assistant, men får bare 2,3 eller 4 wingmen med samme paint 🥴
Skrevet 11. april 2024 11. apr Premium Medlem No vart eg skræmt 😳....spenstige bilder ! Og så ser æ at du har en beta-utgave av Airshow assistant, og den er ganske annerledes en hos meg. Må se om jeg kan få tak i beta’en ☺️
Skrevet 11. april 2024 11. apr Premium Medlem Endelig, fant ut av det. Kjøpte Airshow assistant på markedsplassen i MSFS, og det var en gammel utgave 😒. Slettet denne og hentet den nyeste fra nettsiden hos Touching Cloud, så nå snakker vi 😎
Skrevet 11. april 2024 11. apr Jeg surret også med å få tak i siste utgave, da jeg trodde det var en betalt software, siden den lå på "Marketplace". Det viste seg dog at den er gratis, men skal den ligge på "Marketplace" så krever visst Asobo/Microsoft at den har en pris. Nå mangler det bare at den lever opp til navnet, prøver man å gjøre f.eks en loop med AI wingmen forsvinner de alle mulige veier
Skrevet 12. april 2024 12. apr Premium Medlem He he ja, wingmen trenger mye øving for å holde formasjonen gjennom en loop, men ellers er det mye realisme under normal flyvning. Og det er jo til tider veldig hyggelig med AI-selskap i lufta, så lenge « virkeligheten « glimrer med sitt fravær 😆
Skrevet 12. april 2024 12. apr Forfatter Premium Medlem Ja programmet er kjekt å ha, om ikke annet for å få litt atmosfære og fine screenshots. Kunne vel gjøres litt mer selvforklarende i bruk, sliter litt med å finne modellene. Det ser ut til at man må ha brukt dem i AA selv, for at de skal dukke opp der som wingman valg?
Skrevet 12. april 2024 12. apr Forfatter Premium Medlem Fler som har problem med at wingmen's motorer stopper?
Skrevet 12. april 2024 12. apr Forfatter Premium Medlem 3 x Pratt&Whitney R-2800 Double Wasp Endret 12. april 2024 12. apr av MagTvei
Skrevet 12. april 2024 12. apr Premium Medlem Saftig trekløver 🤩 , Hellcat og Corsair er blant mine warbirdfavoritter, P-47 er jeg mer usikker på, har så ymse erfaring med AH . Hva synes du ??
Skrevet 12. april 2024 12. apr Forfatter Premium Medlem Enig, har også dårlig erfaring med AH, liker ikke teksturene og lydene derfra og modellene er litt fantasifulle av og til. Men det virker som de har kommet seg litt nå, denne er blitt ganske bra (med Corsair lyd hos meg). Deres Spitfire og Mustang har jeg ikke.
Skrevet 12. april 2024 12. apr Premium Medlem Takker for tilbakemelding, da holder jeg meg unna ei stund til 😇
Skrevet 15. april 2024 15. apr Forfatter Premium Medlem Slutter som jeg starta, med en av favorittene, F-104. Får ikke til å ha tiptanker på begge. Endret 15. april 2024 15. apr av MagTvei
Skrevet 15. april 2024 15. apr Forfatter Premium Medlem Plutselig dukket wingman opp med 4 tanker, vet ikke hva som fikset det?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.