Tor Arild Danielsen Skrevet 23. mars 2024 Skrevet 23. mars 2024 Etter masse innloggingsproblemer de siste dagene, har jeg klart å låse pcen som om den er mistet eller stjålet. Ikke spør om hvordan det gikk til. Jeg har administrative rettigheter på pcen, men jeg får ikke logget meg inn igjen. Har noen kunnskap om hvordan jeg kommer meg ut av dette? Får melding ved innlogging at administrator må logge seg inn først. Blir ikke mye flyging i påska hvis dette ikke løses. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 23. mars 2024 Moderatorer Skrevet 23. mars 2024 Du har vel laget et innloggis kode/ key når du fikk pcèn ? Siter
Tor Arild Danielsen Skrevet 23. mars 2024 Forfatter Skrevet 23. mars 2024 Nei, jeg har ingen innloggingskode til pcen. Skulle ønske jeg hadde hatt det på en minnebrikke.Det er første gang på over 30 år med pc og simulator at jeg opplever noe som dette. Det har vært nok av utfordringer og problemer, men første gang jeg ikke kommer inn på pcen. Siter
Tor Arild Danielsen Skrevet 24. mars 2024 Forfatter Skrevet 24. mars 2024 Nå har jeg klart å åpne pcen og komme inn igjen, men jeg får fortsatt ikke logget inn på xbox og MS store kontoen min på simulatorpcen. Jeg har en annen pc uten FS2020, og der logger jeg rett inn på begge kontoene. Det får meg til å tru at dette er FS2020 relatert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.