Kolbjørn Tørrissen Skrevet 19. mars 2024 Skrevet 19. mars 2024 Når jeg taster Otional Swine8 i simulatoren er valgmulightene blokert og Status frakoblet. Er det noen som har en forklaring på dette? Er det noe krøll med serveren eller?? Vil sette stor pris på hjelp. Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 19. mars 2024 Premium Medlem Skrevet 19. mars 2024 Hvor i simulatoren er det du taster inn dette? Har aldri hørt om "Otional Swine8", hehe. Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 19. mars 2024 Forfatter Skrevet 19. mars 2024 Hei takk for at du reagerer, men slik ser det ut i simulatoreren: Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 19. mars 2024 Premium Medlem Skrevet 19. mars 2024 (endret) Skjer dette også når du starter simmen fra Xbox appen? Du må logge inn i den først. Og sjekk at DATA er på: Endret 19. mars 2024 av MagTvei Siter
Steinar Bakke. Skrevet 20. mars 2024 Skrevet 20. mars 2024 1 time siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Hei takk for at du reagerer, men slik ser det ut i simulatoreren: HEI HEI HEI.!!! Ingen grunn til panikk. "Otional Swine8". Dette er et navn Xboks har laget for deg,til din konto. Det kan rettes på i din konto. Så ingen panikk, dette er veldig enkelt. Ps. Siste oppdate er, 1.37.8.0 Fortsatt god simming. 1 Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 20. mars 2024 Premium Medlem Skrevet 20. mars 2024 Og hvis du fortsatt ikke får nettkjenning, prøv å logge deg av og på igjen i Xboxappen og simmen. Lykke til! Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 20. mars 2024 Forfatter Skrevet 20. mars 2024 jeg har fortsatt problem. Når jeg starter simmen ser det ut som det er en oppdatering som mangler den kommer opp, men forsvinner og simmen lastes opp "normalt" i vindu. Jeg setter simmen i hel skjem,m en når jeg laster den opp på nytt komme den i vindu. slik var det ikke tidligere. Jeg tror dette har noe med manglene oppdatering å gjøre, hva mener ekspertene? Dette flimrer over skjermen ved oppstart. Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 20. mars 2024 Premium Medlem Skrevet 20. mars 2024 Prøv å gå inn i Xbox-appen og klikk på knappen med prikker øverst til høyre, så får du opp dette bildet: Så trykker du på "Verify and repair". Håper det hjelper! Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 21. mars 2024 Moderatorer Skrevet 21. mars 2024 Hvis det er et lite "FLASH" som går forbi i oppstarten så er du ikke alene om den simmen virker perfekt for det ..ikke noe å bry seg om Siter
Steinar Bakke. Skrevet 21. mars 2024 Skrevet 21. mars 2024 9 minutter siden skrev Robert Hulthin: Hvis det er et lite "FLASH" som går forbi i oppstarten så er du ikke alene om den simmen virker perfekt for det ..ikke noe å bry seg om Ja den "FLASH" en. ser det ut for, at kom, etter siste oppdate, så vi lever med det. 2 Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 21. mars 2024 Forfatter Skrevet 21. mars 2024 Ja det er vel slik det er. Det retter seg vel etter neste oppdatering. Siter
Kjetil_Haugen Skrevet 21. mars 2024 Skrevet 21. mars 2024 Og dersom du som meg har disconnected multiplayer, får blir statusen din frakoblet under brukernavnet. Siter
Siggen Skrevet 21. mars 2024 Skrevet 21. mars 2024 Den 20.3.2024 klokken 17.17 skrev Kolbjørn Tørrissen: jeg har fortsatt problem. Når jeg starter simmen ser det ut som det er en oppdatering som mangler den kommer opp, men forsvinner og simmen lastes opp "normalt" i vindu. Jeg setter simmen i hel skjem,m en når jeg laster den opp på nytt komme den i vindu. slik var det ikke tidligere. Jeg tror dette har noe med manglene oppdatering å gjøre, hva mener ekspertene? Dette flimrer over skjermen ved oppstart. Jeg plages med akkurat det samme. Simulatoren går hele tiden i window mode 1 Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 21. mars 2024 Forfatter Skrevet 21. mars 2024 Ja, ikke sant. Er det noen på forumet som har en løsning?? Siter
Tor Arild Danielsen Skrevet 22. mars 2024 Skrevet 22. mars 2024 Jeg har det samme problemet/fenomenet, men igår fikk jeg ikke startet simulatoren idet hele tatt. Er blitt logget ut av Microsoft store og X box kontoene, og kommer ikke inn igjen. Fikk hjelp av Microsoft support i to timer, men de klarte ikke å løse det. Endte med at vi la inn Win 11 på nytt, men det endret ingenting. Det hele startet med at jeg fikk besjed av fs om å sette inn disk. Den beskjeden har jeg fått flere ganger idet siste, men det har løst seg ved å logge inn og ut av kontoene, men nå skjer det ingen ting. Har noen en løsning? Siter
Siggen Skrevet 22. mars 2024 Skrevet 22. mars 2024 Asobo er klar over problemet med window mode. Fikses i SU 15.. Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 22. mars 2024 Forfatter Skrevet 22. mars 2024 Supert! Vi Får se hva som skjer. Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 22. mars 2024 Moderatorer Skrevet 22. mars 2024 Tilbakestill simulatoren så starter den sikkert Siter
Siggen Skrevet 22. mars 2024 Skrevet 22. mars 2024 Hos meg fryser simulatoren også av og til etter siste oppdatering. Her oser det av lav kvalitet fra Asobo sin side. Håper SU15 ikke kommer med enda flere bugs!! Siter
Tor Arild Danielsen Skrevet 22. mars 2024 Skrevet 22. mars 2024 Jeg trur jeg har gjort alt for å forsøke å rette på innlogginga, også valgt Repair på både FS2020 og xbox og Microsoft stor appene, men ingenting hjelper. Nå kommer jeg ikke lenger inn på pcen heller. Gikk inn på Microsoft support, og blei bedt om å bytte passord for å logge inn. Etter det måtte jeg starte pcen på nytt, og da kom jeg ikke lenger inn på pcen. Får beskjed om at jeg må logge meg inn etter at systemansvarlig har logget inn. Så lenge jeg har hatt pcen har jeg vært systemansvarlig, så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Siter
Stian Svensen Skrevet 22. mars 2024 Skrevet 22. mars 2024 Hei. Jeg har slitt med å logge inn på X-box app og også MS Store siden igår. Jeg har den siste uken blitt kastet ut hele tiden. Men igår fikk jeg ikke logget inn lenger. Har idag hatt support av MS for work-around frem til MS kommer med oppdatering for windows. Det vi endte med å gjøre var å endre språk i windows til engelsk (US) og satt US som område. Restart. Også kom jeg inn. Det er kun brukere i Norge som har dette. Så de mener det kunne ha noe med siste ukes oppdatering på norsk som har feilet. De jobber med å få rettet feil. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.