Skrevet 28. februar 2024 28. feb Premium Medlem Takket være entusiaster i FB-gruppa "MSFS Military Aircraft and Scenery", som har fått tillatelse fra MILVIZ , så kan man langt på vei nyte konverterte FSX-modeller i MSFS (samme opplegg som F 86 F Sabre). Modellene flyr veldig bra, har god lyd og de funksjonene som er lagt inn som snarveier på stikke og throttle virker, men cockpit er ikke "klikkbar" og noen instrumenter fungerer ikke. Litt sånn halvveis for oss som begynner å bli bortskjemt i MSFS, men likevel artig gjensyn 😊
Skrevet 28. februar 2024 28. feb Aldri feil med Phantom. Tenker du å prøve DCS utgaven som er på vei?
Skrevet 28. februar 2024 28. feb Premium Medlem Takk for tipset! Fant jo en T-38 Talon der også, laster ned begge!
Skrevet 28. februar 2024 28. feb Forfatter Premium Medlem Den 28.2.2024 klokken 8.26 skrev Kim Kristensen: Aldri feil med Phantom. Tenker du å prøve DCS utgaven som er på vei? Ja, det er mye på gang i DCS, men har den ikke installert for tiden. Har ikke plass i min nåværende PC, og har desuten hatt mer en nok med MSFS . DCS er jo toppen av realisme, så den ulmer i bakhodet 😅
Skrevet 28. februar 2024 28. feb Forfatter Premium Medlem Den 28.2.2024 klokken 10.34 skrev MagTvei: T-38 Talon Ja æ måtte selvsagt hente den også, den står å skinner i hangaren 😂
Skrevet 28. februar 2024 28. feb Premium Medlem De to virker i VR også, sammen med siste utgave av F-86.
Skrevet 29. februar 2024 29. feb Denne var slett ikke dum, lastet ned både Phantomen og T-38-en i går kveld.
Skrevet 29. februar 2024 29. feb Premium Medlem Denne vekket opp minner fra barndommen, da jeg bygde Revell modell av den, og sleit med den røde dekoren på halen 🙂 Endret 29. februar 2024 29. feb av MagTvei
Skrevet 29. februar 2024 29. feb Forfatter Premium Medlem Den 29.2.2024 klokken 14.31 skrev MagTvei: Denne vekket opp minner fra barndommen, da jeg bygde Revell modell av den, og sleit med den røde dekoren på halen 🙂 Ha ha, samme her, stor flott modell i scala 1:32, men dekoren sprakk, så den så nesten ut til å ha «krakkelert» 😂
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.