Skrevet 16. februar 2024 1 år Hei, kjøpte meg stikke, må en ha pedaler for sideror/nesehjulstyring. Klare ikke å konfigure den slik at nesehjul/sideror går også….
Skrevet 16. februar 2024 1 år 1 time siden skrev Jan Arne Sjøholt: Hei, kjøpte meg stikke, må en ha pedaler for sideror/nesehjulstyring. Klare ikke å konfigure den slik at nesehjul/sideror går også…. Hei.! For og gjøre det mere lettvint. Ja, da må du ha det. 👍
Skrevet 18. februar 2024 1 år vanskelig lande rett når hale og sideror er på samme akse. hadde og kjøpt turtle beach rudder og ikke thrustmaster t flight rudder. kort avstand mellom føttene og lite jevn bevegelse er god nok grunn. eller bare gå rett på winwing / mfg crosswind grunnet prisen. Endret 18. februar 2024 1 år av joandreas
Skrevet 18. februar 2024 1 år 1 time siden skrev joandreas: vanskelig lande rett når hale og sideror er på samme akse. hadde og kjøpt turtle beach rudder og ikke thrustmaster t flight rudder. kort avstand mellom føttene og lite jevn bevegelse er god nok grunn. eller bare gå rett på winwing / mfg crosswind grunnet prisen. Hallo.! Jeg for min del, bruker jeg. Thrustmaster Pendular Rudder Pedals, og er gods tilfreds med dem. 🥳
Skrevet 18. februar 2024 1 år Veldig fornøyd med Turtle Beach også: https://www.youtube.com/watch?v=huJozmUGEM0&t=143s
Skrevet 18. februar 2024 1 år 3 timer siden skrev MagTvei: Veldig fornøyd med Turtle Beach også: https://www.youtube.com/watch?v=huJozmUGEM0&t=143s Hei.... Vi tar det på engelsk.! But where did you find those records.? Jeg mener D-42...
Skrevet 18. februar 2024 1 år Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, tenker du på DA42? Den er fra ORBX.
Skrevet 18. februar 2024 1 år 20 minutter siden skrev MagTvei: Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, tenker du på DA42? Den er fra ORBX. Takker.
Skrevet 19. februar 2024 1 år DA-42 fra Cows er det beste GA flyet som har blitt lansert siden A2A sin Comanche etter min mening. Anbefales for alle som liker GA! En virkelig positiv overraskelse.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.