Kolbjørn Tørrissen Skrevet 18. desember 2023 Skrevet 18. desember 2023 Ser ikke bruene, må jeg kanskje ha siste oppdatering av Japan for å få dem frem, eller?? Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 18. desember 2023 Premium Medlem Skrevet 18. desember 2023 1 time siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Ser ikke bruene, må jeg kanskje ha siste oppdatering av Japan for å få dem frem, eller?? Nei, ligger mappa som her hos deg?: Siter
Kolbjørn Tørrissen Skrevet 19. desember 2023 Forfatter Skrevet 19. desember 2023 Ja, den liggger i min Community, vises ikke i simulatoren, hva det nå kan komme av. Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 19. desember 2023 Premium Medlem Skrevet 19. desember 2023 (endret) 4 timer siden skrev Kolbjørn Tørrissen: Ja, den liggger i min Community, vises ikke i simulatoren, hva det nå kan komme av. Enten er den ikke pakket ut riktig, ellers kan det være konflikt med noe annet du har i Community-mappa. Prøv med bare denne installert, så ser du om den fungerer da. Endret 19. desember 2023 av MagTvei Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.