Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Premium Medlem

ENSO-ENBR T/R uten flightplan.    Knapt varm i trøya med BS TBM850,  så ble fristelsen for FSReborn500 for stor.  Litt galskap å kjøpe begge,  men så er de jo egentlig forskjellige flymodeller. Begge med "uante" kvaliteter og en nytelse å fly. Men FSR500 har mange flere "overraskelser",  har himmelsk lydkvalitet og enklere bruk av turboprop.  I tillegg kan man lettere taxe med beta-inntillinger i throttle  !  Etter min mening er begge identisk å handfly,  men TBM850 er litt mer komplisert å kontrollere motorsetting,  og flyr langt raskere enn FSR500. Fortsatt sliter jeg litt med å forstå turboprop,  men med disse modellene begynner jeg å ane konturene av noe forståelig   🤔 . Uansett,  har jeg det travelt,  velger jeg TBM850.  Skal jeg bare cruise kortere distanser,  blir det FSR500.  (  .....og skal jeg bare nyte en flytur i lav høyde,  blir det A2A Comanche ☺️ ).

 

fsr1.jpg

fsr2.jpg

fsr3.jpg

fsr4.jpg

fsr5.jpg

fsr6.jpg

fsr7.jpg

fsr8.jpg

fsr9.jpg

fsr10.jpg

fsr11.jpg

fsr12.jpg

fsr13.jpg

fsr14.jpg

fsr15.jpg

Skrevet

Simworks kommer nå snart med PC12 også.  Blir vist avansert der alt virker og ting kan få konsekvenser.  
de små turboprop flyene er vanvittig fine i simmen, og deilig å ikke fly tvangsruter laget av ett flyselskap 👍

Skrevet

Det flyet her har den beste turboprop simuleringen i MSFS som er helt spot on for PT6 motoren og omgår alle flaws i simulatoren :91_thumbsup: Og beta fungerer som den skal. Flymodellen var litt mer ymse tidligere, men senere oppdateringer har forbedret den. 

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …