Kim Kristensen Skrevet 24. september 2023 Skrevet 24. september 2023 Og mange flere fly å avskjære, i både stor og lav høyde på den Engelske kanalkysten, fin avslutning på helgen. 6 Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 24. september 2023 Premium Medlem Skrevet 24. september 2023 Har lastet ned WT og kjøpt British pack, men finner ikke Spitfire i simmen ? Siter
Kim Kristensen Skrevet 24. september 2023 Forfatter Skrevet 24. september 2023 (endret) Kort oppsummert, du låser opp nye fly ved å gjøre oppdrag, skyte ned andre fly, bombe bakkemål osv. Selv anbefaler jeg den Britiske Havoc’en blandt premiumflyene som et greit fly å starte med, både for å få satt opp kontrollene, men også fordi den løser mange forskjellige oppgaver. edit, starterpack flyene ligger blandt premiumlisten i høyre kolonne bland flyene. Endret 24. september 2023 av Kim Kristensen 1 Siter
Kim Kristensen Skrevet 26. september 2023 Forfatter Skrevet 26. september 2023 Bare for å bekrefte, jeg antar det er denne du har kjøpt? Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 26. september 2023 Premium Medlem Skrevet 26. september 2023 Denne kjøpte jeg: 1 Siter
Kim Kristensen Skrevet 26. september 2023 Forfatter Skrevet 26. september 2023 Riktig, samme maskin. Fin maskin å jakte jagere med, men kan savne Hispanoene når du møter bombefly. Siter
Premium Medlem MagTvei Skrevet 26. september 2023 Premium Medlem Skrevet 26. september 2023 Fan den nå, alt i orden! Siter
Kim Kristensen Skrevet 26. september 2023 Forfatter Skrevet 26. september 2023 Supert, får prøve å fly sammen en gang mår du har fått satt opp kontroller og tilpasset litt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.