Jojo Skrevet 31. mai 2023 Skrevet 31. mai 2023 Heisann får opp denne meldingen når jeg starter msfs 2020! så da får jeg vell bare prøve meg på en reinstall av msfs 2020! noen andre som har fått denne meldingen før og/eller reinstall msfs 2020 før? for jeg lurer egt bare på om det er sånn at jeg bare kan gå inn på steam! trykke på Avinstaller også er man good? blir lissom alt av addons og alt fjernet da? og blir community mappen også slettet og nullstilt? eller må man avinstallere spillet på en annen måte? Siter
Ø.C.H. Skrevet 31. mai 2023 Skrevet 31. mai 2023 Hei. Ville først forsøkt å reinstallere Aerosoft VGDS før du reinstallere hele simmen, da det er denne som gir feilmelding. Har du Aerosoft One, er det enkelt å gjøre det der. Ville først avinstallert, startet simmen og verifisert at den starter som forventet, og så installere VGDS på nytt. 1 Siter
JonasJoh02 Skrevet 31. mai 2023 Skrevet 31. mai 2023 2 timer siden skrev Ø.C.H.: Hei. Ville først forsøkt å reinstallere Aerosoft VGDS før du reinstallere hele simmen, da det er denne som gir feilmelding. Har du Aerosoft One, er det enkelt å gjøre det der. Ville først avinstallert, startet simmen og verifisert at den starter som forventet, og så installere VGDS på nytt. Hei! Tusen takk! Skal prøve det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.