Skrevet 23. februar 2023 1 år Premium Medlem I 2006 var jeg så heldig å få være med "Flygande Veteraner" i sin vakkert restaurerte DC-3 i fargene til SAS "Fridtjof Viking" , SE-CFP. Flyturen gikk fra Bodø, videre over Gildeskål, Meløy og Beiarn, bortom Børvasstindene og landing tilbake i Bodø. Et artig minne, og i dag gjorde jeg samme turen i MSFS.
Skrevet 23. februar 2023 1 år Nå jeg skal si at jeg nesten var med på den flighten der men feiget ut da flyskrekken tok overhånd? 😅
Skrevet 23. februar 2023 1 år Forfatter Premium Medlem Sitat feiget ut da flyskrekken tok overhånd? 😅 ..........😲 oooops, vi fløy jo bare lavt og sakte 😎. Neida, flyet var/er i god stand, og noen ganger må man bare legge bort alt av tanker om hva som kan gå galt. Turen var en opplevelse av lyder, vibrasjoner, lukt og entusiastiske passasjerer 😊
Skrevet 23. februar 2023 1 år En herlig, nostalgisk bildeserie. Likte godt sammensetningen av MSFS foto og real foto 👍
Skrevet 23. februar 2023 1 år Forfatter Premium Medlem Sitat En herlig, nostalgisk bildeserie. Likte godt sammensetningen av MSFS foto og real foto 👍 Takker å bukker 😁 , har hatt ideen ei stund, men det var først nå som DC-3ern endelig ble bra nok til å gjennomføre. Ekstra artig var det at jeg husker godt både lyder og flyfeelingen, og at flyturen forløp veldig likt den i 2006 ☺️ .
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.