Skrevet 29. januar 2023 2 år Er det mulig å fly MSFS på google maps? Litt mer realistisk terreng? Endret 29. januar 2023 2 år av Rune Karlsen 2
Skrevet 29. januar 2023 2 år https://flightsim.to/file/19345/msfs-2020-google-map-replacement Men vær obs på at du mister color correction på satellittdata ved å bruke Google. Har prøvd den selv og i enkelte områder ser det bedre ut, men andre ikke. Noen områder ser helt grelle ut i google så det er ingen vidundermedisin etter min mening.
Skrevet 29. januar 2023 2 år Forfatter Hvordan får man avinstalet google maps i MSFS om det ikke blir bra?
Skrevet 29. januar 2023 2 år Forfatter Har prøvet å installere, men kom ikke lenger enn til en server som jeg ikke fikk tilgang til. Må ha en lisens.? Hvor får man tak i en slik lisens? Er det bryet verd? Er det flere som har erfaringer med Google maps og MSFS?
Skrevet 29. januar 2023 2 år Det er ikke bryet verdt, spør du meg. Har brukt det mye av og på. Du trenger ikke lisens på vanlig Google maps. Endret 29. januar 2023 2 år av MagTvei
Skrevet 31. januar 2023 2 år Har du simulatoren din i drift fortsatt, Rune? Full size altså i Brandbu!
Skrevet 31. januar 2023 2 år Forfatter Nei de er solgt alle sammen, men jeg er i gang med å bygge en ny med VR
Skrevet 19. februar 2023 2 år Den 31.1.2023 klokken 21.28 skrev Rune Karlsen 2: Nei de er solgt alle sammen, men jeg er i gang med å bygge en ny med VR Spennende!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.