Theo Lyngby Skrevet 30. september 1999 Skrevet 30. september 1999 Hej Jeg kan ikke mere komme ind på Virtuel Coast´s hjemmeside. Jeg får hele tiden en meddelelse om at min browser ikke understøtter JAVA. Når den ikke (browseren) gør det hvordan skal jeg så komme ind til deres hjemmeside?? Jeg ville blive glad om nogen ved det. Venlig hilsen Theo Lyngby Siter
Claus Olsen Skrevet 30. september 1999 Skrevet 30. september 1999 Hej Theo, Uden at have været der eller vide specielt meget om dette: først tror jeg ikke rigtig du har så gammel en browser, så var det måske en idee at udskifte til nyrere, da vist IE 3 mmm.også kunne håndtere JAVA. Hvis en nyere browser skulle være kommet til at give dig en forkert meddelse, prøv da at ændre sikkerhedsindstillinger (måske default som start, og prøv da at slække på disse hvis det heller ikke hjælper. Jeg mener da faktisk ikke alm. Java menuer m.m. ikke kan køres fra højeste sikkerhed, men husker måske forkert. MVH Claus ps: håber andre kan give flere ideer hvis det ikke hjælper. Siter
Claus Olsen Skrevet 30. september 1999 Skrevet 30. september 1999 En mere Theo, der lige pludselig slog mig, du sidder vel ikke et bestemt sted (på dit arbejde) bag en fire...et eller andet, det kan vist også give problemer med JAVA, så den virker måske der hjemme (med fare for jeg skød helt ved siden af). mvh claus Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.