Skrevet 3. september 2022 2 år Noen her som driver dette? Vi var med i oppstarten av dette for sikkert snart 20+ år siden. Lurer på om det fremdeles finnes gamle data som medlemslister, nummer osv? Eller har alt blitt reformert å nytt? Tror dette må ha vært ca 2000/2001 eller noe sånt.
Skrevet 3. september 2022 2 år Forfatter I know, selv Google vet om denne siden Robert, var ikke spørsmålet mitt. Men får skylde på formuleringen min.. Tenkte noen av de som driver/leder denne siden var her på fs.no
Skrevet 3. september 2022 2 år @Jan Tore Elvheim står som «owner» under about-seksjonen. Pluss et par andre norske karer. https://www.virtualnorwegian.net/about/
Skrevet 3. september 2022 2 år Det er mulig å få tak i bl.a Anders Moen på discorden dems om du blir med der
Skrevet 4. september 2022 2 år Forfatter Skal prøve, var ikke noe viktig.. Bare litt nysgjerrig på årstall osv.
Skrevet 13. september 2022 2 år Eg og Anders tok over driften i 2009 var det vel. Så data lenger tilbake har ikke vi noe av dessverre. Er begrenset fra tiden før vårt eget system ble laget.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.