Skrevet 19. juli 2022 2 år Noen som vet hvordan jeg kan starte "cold and dark" uten at trappa er der og døra er lukket? Har fjernet de i FMS, men blir ikke permanent endret
Skrevet 19. juli 2022 2 år Hei, er ikke sikker men har du prøvd og fjerne trappen og save det i panel state , mvh Tormod
Skrevet 19. juli 2022 2 år Forfatter 4 timer siden skrev Tormod Nordskog: Hei, er ikke sikker men har du prøvd og fjerne trappen og save det i panel state , mvh Tormod Takk for tips. Skal jeg se om jeg får det til 👍
Skrevet 20. juli 2022 2 år Her kan du se hvordan du kan sette opp flyet og lagre slik at du starter med det oppsettet du ønsker. Anbefaler deg forøvrig å abonnere på PMDG kanalen på Youtube. Mange gode tips å hente der. Endret 20. juli 2022 2 år av Kjetil_Haugen
Skrevet 20. juli 2022 2 år Forfatter 3 timer siden skrev Kjetil_Haugen: Her kan du se hvordan du kan sette opp flyet og lagre slik at du starter med det oppsettet du ønsker. Anbefaler deg forøvrig å abonnere på PMDG kanalen på Youtube. Mange gode tips å hente der. Takk for tips:-)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.