Posted July 10, 20223 yr Hei! Har en Carenado Baron King air 200 fsx/p3d. Hadde vært kjekt med Luftambulansen sitt livery, da jeg har både ENVA, ENAL og ENCN flyplasser (og ENGM selvfølgelig) Har søkt litt, men finner ikke noe. Noen som vet om noe finnes? Evt er det veldig vanskelig å lage livery selv? Edited July 10, 20223 yr by Eddi Tausvik
July 10, 20223 yr 3 timer siden skrev Eddi Tausvik: Hei! Har en Carenado Baron King air 200 fsx/p3d. Hadde vært kjekt med Luftambulansen sitt livery, da jeg har både ENVA, ENAL og ENCN flyplasser (og ENGM selvfølgelig) Har søkt litt, men finner ikke noe. Noen som vet om noe finnes? Evt er det veldig vanskelig å lage livery selv? King Air B200 er nok flyet du har. Ikke Baron. Jeg vet ikke, men om du har MSFS så finner du gratis Luftambulansen livery på flightsim.to.
July 10, 20223 yr Author King Air er det selvfølgelig. Flyr P3D, men der går det vel ikke med MFSF-livery..😄
July 10, 20223 yr 34 minutter siden skrev Eddi Tausvik: King Air er det selvfølgelig. Flyr P3D, men der går det vel ikke med MFSF-livery..😄 Nei, det spørs det. Får komme deg over på MSFS