Skrevet 10. april 2022 2 år Premium Medlem Jej har kommet til den annerkjenning att jeg må oppgi mitt cockpitprosject og lufter her først om der er noen interesse. I tillegg til det som er nevnt her har jeg skjermer og 3 datamiskiner.Massevis av FDS sine kort og ekstradeler som jeg ønsker skal gå i samme samme slengen.ProSim lisens har jeg også.FDS MIP med Eicas har aldri vært montert.Har og 12-16.5 og 28 volt omformere som ikke er brukt da di skull brukes på annunciators og ting som krever 27-8volt.Er en god del instrumenter i tilegg.Skal forsøke å oppdatere flere bilder via dropbox og gir tilbakemelding her når det er kart Da kan vi prøve denne lenken for di som ønsker å laste ned:Cockpitdeler MCP og EFIS Mip DST som ikke har vært montert.Har EICAS og 2 X CDU CDU bay 737-300CL Throttle.Mangler bare autothrottle OEM_AFDS OEM 737-500 NG Pedestall OEM 737 Rudder/Brakes 737 CL sixpacks. Har to typer komplette FDS også OEM 737 NG Fire supression panel OEM Dimmerpanel Skal førske å legge det hele ut i dropbox da det blir for mye bilde her.
Skrevet 11. april 2022 2 år Hei Stein, Her var det mye fint, hadde vært greit å vite hva du tenker til priser, spesielt på MIP med innhold. Eksisterer det moduler for pedestal også?
Skrevet 11. april 2022 2 år Forfatter Premium Medlem Jeg tenker i første omgang ikke på å dele dette opp.En for meg realistisk pris og utgangspunkt vil være 60.000.-. Bare MIP og throttle kostet meg mere enn det.Moduler for pedestall er enten FDS eller OEM.FDS sine moduler er promodeller som har DZUS og passer og låses som i OEM moduler.Har ADF-E,Cargo,MCCOM-E,WX15 og Transponder-E. Kort for Ethernet modulene følger med. Ett bilde tatt i dag med tilfeldige moduler i pedestal da mye ligger i esker.
Skrevet 11. april 2022 2 år Hei, takk for bildene - dette kan absolutt være av interesse. Har du bilder av MIP? Hvor komplett er det?
Skrevet 11. april 2022 2 år Forfatter Premium Medlem MIP er komplett som du ser i første innlegg minus "klokkene og brake pressure". Til MIP følger det også med "Ref.set switches-Mode selector og Autobrakeswitch" fra Anders Simpart. https://www.anderssimparts.com/ Har og "Autostart switches"fra samme leverandør.Disse fungerer som i virkelighetens 737. Har interfacekortene som skal til for å sette dette sammen.CDU'er er P&P og om jeg ikke husker helt feil i farten så er "lower Eicas"det også sammen med Prosim.Til di andre Eicas i MIP bruker du skjermer bakom.Har i alle fall 3stk.24" og 1 15" som også følger med sammen med 3 pc'er.2 med W7 Pro og hovedmaskin med W10 Pro.
Skrevet 13. april 2022 2 år Heisann! Hvis det viser seg at du ønsker å dele litt opp, er jeg veldig interessert i Fire panel og IRS display panel (ISDU) og IRS panel. Benjamin
Skrevet 15. april 2022 2 år Takk Stein, dette er veldig interessant - mulig jeg tar kontakt med deg så fort vi er ferdige med ferieavviklinga. Ha en fortsatt god påske.
Skrevet 20. mars 2023 1 år Forfatter Premium Medlem BUMP tilgjengelig ut april måned 23. Om interesse så send PM
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.