Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei,

Noen andre her som har problemer med å få følgene flyplasser installert:

• Namsos
  • Brønnøysund 
  • Rørvik

Alle er lastet ned fra flightsinm.to men jeg får dem ikke frem når simulatoren er startet. Bruker forresten MSFS AddonLinker til å administrere flyplasser etc.

Skrevet
  • Forfatter
  Den 18.3.2022 klokken 11.47 skrev Robert Hulthin:

Sjekk at de er aktive i addonlinker  <Grønne>

Ja de er grønne der. Alle andre flyplasser vises men ikke disse tre.... Ser nå at mappestørrelsen er veldig liten. For eksempel er Brønnøysund bare på 3kB!! Kan umulig være rett?

Skrevet
  • Forfatter

Hmmm...ja da er jo ikke filene så store. Vet ikke da hva som er problemet. I community-folderen lages det en link direkte til mappen tilhørende flyplassen. Går man inn i den er det en layout-fil og en manifest-fil (begge JSON). Videre en scenerymappe med de to bgl-filene du har sendt screenshot av. Hos meg er ENBNsc.bgl på 2282 byte og ENBNSH.BGL på 2015 byte....

Endret av Sauron

Skrevet
  • Forfatter
  Den 18.3.2022 klokken 12.34 skrev Robert Hulthin:

Her er hva som kommer fra linken min i community folderen

-2022-mar-18-002.jpg.91bec58ef62b3cfe6a3a6b7cf93dd3a8.jpg

Har de samme filene unntatt den _FSPLink.json. Kanskje jeg skal prøve å legge enbn-mappen direkte i communityfolderen. Per nå er det som sakt bare en link-mappe som når man går inn i gjør at jeg kommer til de json-filene og scenerymappen som screenshot-et ditt viser.

Endret av Sauron

Skrevet
  • Forfatter

Lastet ned fra linken men kunne ikke se noen endring på filstørrelser eller noe slikt.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …