Posted February 17, 20223 yr Hei! Mitt navn er Marius, og jeg er på utkikk etter en flysimulator i Bergen og omegn. Grunnen til dette, er at jeg nettopp fikk innkalling fra Luftforsvarets Rekrutterings- og Seleksjonssenter til Fase 2 av opptak til flyger og navigatørutdanning. I den anledning, anbefaler de meg å trene i noen timer med flysimulator, med særlig fokus på joystick-kontroll. Er det noen i dette forumet som kjenner til, eller vet om noen som kan ha kjennskap til en flysimulator i Bergen? Edited February 17, 20223 yr by Marius Dale
February 17, 20223 yr 25 minutter siden skrev Marius Dale: Hei! Mitt navn er Marius, og jeg er på utkikk etter en flysimulator i Bergen og omegn. Grunnen til dette, er at jeg nettopp fikk innkalling fra Luftforsvarets Rekrutterings- og Seleksjonssenter til Fase 2 av opptak til flyger og navigatørutdanning. I den anledning, anbefaler de meg å trene i noen timer med flysimulator, med særlig fokus på joystick-kontroll. Er det noen i dette forumet som kjenner til, eller vet om noen som kan ha kjennskap til en flysimulator i Bergen? Kjøp deg en bra joystick og last ned X-plane. Joystick kontroll trenger du ikke å betale i dyre dommer for å gjøre i en simulator. Lykke til!
September 20, 20222 yr Mulig for andre å komme å prøve 737 simmen? Den 18.2.2022 klokken 22.51 skrev Omarth: Hei jeg har en fullsize Boeing 737 simulator du gjerne kan få prøve Edited September 20, 20222 yr by Andviken
August 23, 20231 yr Hei. Er det mulig å komme å prøve simulatoren din? Har du et nummer jeg kan ringe. Mvh Frank