Skrevet 7. desember 2021 3 år SSW var raskt ute med oppdatering på denne fantastiske modellen. Litt småpirk, fjernet et par bugs og oppskalert piloter og bremseskjerm. Ellers like behagelig å fly som før
Skrevet 7. desember 2021 3 år Det var flere bugs enn jeg trodde, lang liste på SSW FB hjemmeside: https://www.facebook.com/simskunkworks Endret 7. desember 2021 3 år av MagTvei
Skrevet 8. desember 2021 3 år Forfatter Sitat Det var flere bugs enn jeg trodde, lang liste på SSW FB hjemmeside Ja litt merkelig, den var jo perfekt i mine øyne 😁 , men æ har ikke noe i mot at den fortsatt kan poleres . Ser også noen som uttaler seg med et spørsmål om hvorfor DENNE modellen er blitt så populær, og som svarer i samme slengen, at etter å ha prøvd noen turer så forstår de plutselig hele greia
Skrevet 8. desember 2021 3 år Ja, det er en fantastisk modell av et flott fly, laget av italienske entusiaster! Denne tråden var interessant, synd jeg ikke fant den før i dag: https://forums.flightsimulator.com/t/development-of-sim-skunk-works-lockheed-martin-tf-104g/372909/48
Skrevet 8. desember 2021 3 år Jeg har vært forsiktig med å ha tilleggsprogrammer foreløpig. Nå har jeg lastet ned V2. Hva er den beste fremgangsmåten for å innstallere denne versjonen når man allerede har V1? Jeg regner med at det ikke bare er å kjøre V2, så erstattes V1 ?
Skrevet 8. desember 2021 3 år Den 8.12.2021 klokken 13.32 skrev Geir Haugmo: Jeg har vært forsiktig med å ha tilleggsprogrammer foreløpig. Nå har jeg lastet ned V2. Hva er den beste fremgangsmåten for å innstallere denne versjonen når man allerede har V1? Jeg regner med at det ikke bare er å kjøre V2, så erstattes V1 ? Jeg fikk ikke slettet V1, så jeg bare kjørte V2, virker fint.
Skrevet 8. desember 2021 3 år Forfatter Den 8.12.2021 klokken 13.32 skrev Geir Haugmo: Jeg har vært forsiktig med å ha tilleggsprogrammer foreløpig. Nå har jeg lastet ned V2. Hva er den beste fremgangsmåten for å innstallere denne versjonen når man allerede har V1? Jeg regner med at det ikke bare er å kjøre V2, så erstattes V1 ? SSW anbefaler å slette v1 først. Jeg gjorde så, og alt fungerte velsmurt etterpå ☺️
Skrevet 8. desember 2021 3 år Der var det 2 svar ja. 🙂 Takk for det. Hadde ikke sett rådet fra SSW så jeg følger det. Jeg har litt dårlig erfaring fra tidligere programmer hvor ikke alle filer blir slettet ved å kjøre exe. Da har det blitt kaos og reinstallasjon.
Skrevet 8. desember 2021 3 år Jeg likte den første versjonen, til tross for en del bugs - installerte den nye i går og nå syns jeg den har blitt virkelig bra! Jeg syns fortsatt den virker lovlig treg dog, sliter med å få den over mach 1, men det er kanskje en begrensning i MSFS?
Skrevet 8. desember 2021 3 år Den 8.12.2021 klokken 19.41 skrev Fredrik Edvardsen: Jeg likte den første versjonen, til tross for en del bugs - installerte den nye i går og nå syns jeg den har blitt virkelig bra! Jeg syns fortsatt den virker lovlig treg dog, sliter med å få den over mach 1, men det er kanskje en begrensning i MSFS? Fikk den såvidt opp i mach 2 idag etter oppdateringen, så alt virker som det skal her?
Skrevet 8. desember 2021 3 år Hmm, rart - testet nå, halv fuel, ingen eksterne tanker, testet litt mellom 35000 og 40000 fot - men topper fortsatt ut rundt mach 1. 🤔
Skrevet 9. desember 2021 3 år Rare greier, jeg testet litt mer i går - opp til 40000-ish, fortsatt gikk den ikke fortere enn mach 1. Jeg klatret og sank litt og plutselig virket det som ett eller annet løsnet for da gjorde den plutselig mach 2 uten problemer. Da jeg nærmet meg flyplassen jeg skulle til gjorde jeg en low pass før landing, da gikk det plutselig fint å få en opp i 600 kts+ - tidligere har jeg sjelden klart å få den over 450-500 kts low level. Virket nesten som om det var noe som løsnet
Skrevet 9. desember 2021 3 år Forfatter Sitat Virket nesten som om det var noe som løsnet ......kanskje var det airbrake`en som løsnet , neida, æ har ikke hatt problemer med å komme opp i hastighet, men har ikke prøvd meg på mach 2. Har bare cruiset mellom bakkar og berg utmed havet, kanskje på tide med å dra på skikkelig !?
Skrevet 22. januar 2022 3 år FN-Z er tilgjengelig nå. https://flightsim.to/file/26375/ssw-tf-104g-rnoaf-z-fn
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.