Skrevet 26. november 2021 3 år Hei. Noen kloke hoder her inne som kan forklare hvordan en legger til fly og Helikopter (lastet ned fra Flightsim.to ) i msfl 2020. Gjerne full sti.
Skrevet 27. november 2021 3 år Moderatorer Du legger de til i simmens communiti mappe der en legger til det meste Jeg har ikke simmen på orginal plassering men på annen disk D:\FS2020\Community
Skrevet 28. november 2021 3 år Forfatter Hei. takker for svar. Har prøvd dette, men flyet vises ikke, og kan da heller ikke velges. Stien jeg bruker er : C:\Users\Bruker\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community
Skrevet 29. november 2021 3 år Premium Medlem 10 timer siden skrev Knut Semshaug: Hei. takker for svar. Har prøvd dette, men flyet vises ikke, og kan da heller ikke velges. Stien jeg bruker er : C:\Users\Bruker\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community Søk først på maskinen din og se om du ikke har flere Community-mapper. Sjekk deretter hva som står nederst i filen UserCfg.opt. Den sier hvilken Community-mappe simulatoren bruker. I denne mappa putter du den utpakkede mappa fra filen du har lastet ned fra flightsim.to.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.