Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Sim Skunk Works Lockheed TF-104G.  Lenge siden en FS-modell har fått fram et like bredt smil som denne Starfighteren.  Jeg makter ikke å ta pause fra å fly dette vidunderet,  og kjenner meg faktisk igjen i beskrivelsen fra mange piloter som lovpriste Starfighter`n i det virkelige livet .  Her noen bilder fra en baksete-tur fra Bodø til Bardufoss.  Mange kjenner seg sikkert igjen,  over Kjerringøy, Engeløya, Hamarøy, Narvik, Bardu, Målselv og landing på Bardufoss .  God tur :) 

fm1.jpg

fm2.jpg

fm3.jpg

fm4.jpg

fm5.jpg

fm6.jpg

fm7.jpg

fm8.jpg

fm9.jpg

fm10.jpg

fm11.jpg

fm12.jpg

fm13.jpg

fm14.jpg

fm15.jpg

fm16.jpg

fm17.jpg

Skrevet
  • Forfatter
  Sitat

Mistenker at vi får en del lignende bilder fra den kanten framover😁

Det er ikke meg i mot ,  unner så mange som mulig å få kjenne på flyfeeling av det supre slaget :D   

Skrevet

Vakkert land og fly! Skjønner jo at mange ex F-104 flygere drømmer seg tilbake. Skal forresten på foredrag av to av dem på Flysamlingen på Gardermoen søndag, gleder meg!

Endret av MagTvei

Skrevet
  • Forfatter
  Sitat

Skal forresten på foredrag av to av dem på Flysamlingen på Gardermoen søndag, gleder meg!

Heldiggris :D ....da får du kanskje muligheter til å sammenligne dine erfaringer fra Skunk Works Starfighter,  med veteranenes flyvning ;) .

Skrevet

Disse bildene er blant de beste jeg har sett her i det siste. Ikke bare fyllstoff/vill knipsing fra en flytur. Det er mange av dem, men de holder veldig god kvalitet! Høy nok oppløsning, og ikke minst, gode vinkler.

Skrevet
  Den 25.11.2021 klokken 14.30 skrev Kjetil Garpestad:

Nydelige bilder. Men ser ut som det har gått litt voldsomt for seg på low pass? image.png.6b76f9c2654a408217940189f395a28e.png

Det er et fenomen som oppstår med AI fly i replay funksjonen i Developer mode, skjønner ikke hvorfor?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …