Skrevet 28. oktober 2021 3 år Hei. Trenger hjelp fra dere eksperter. Har kostet på meg en ny pc for å dra MSFS2020. PC'en har Windows 11. Har installert MSFS - Steam versjonen på D og MSFS fungerer helt supert - silkemykt med alt på max. So far so good. Så skulle jeg legge til kremen på kaken – legge alle addons til community-mappen. Som på den gamle PC’en har jeg alle addons liggende i en egen mappe på D. Bruker MSFS Addon Linker og har ser at snarveier til alle addons llegger seg i community-mappen. Men jeg får dem ikke aktive i MSFS. (Har flyttet alle addons fra den gamle PC’en som hadde win10) Noen som ser noe umiddelbart feil her? Noen som har tips? Jan Ove B.
Skrevet 28. oktober 2021 3 år Sjekk først om du har riktig sti til Community-mappa nederst i UserCfg.opt. Slett eller flytt Content.xml og start simulatoren på nytt. Du finner begge disse filene i C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache
Skrevet 28. oktober 2021 3 år Forfatter Fant ikke disse i stien din, men søkte etter filene og fant begge her: C:\Users\jan-o\AppData\Roaming\Microsoft Flight Simulator Nederst i UserCfg.opt finner jeg denne teksten: InstalledPackagesPath "D:\MSFS2020" - her finner jeg også en community-mappe?
Skrevet 28. oktober 2021 3 år Den 28.10.2021 klokken 20.54 skrev Jabrak: Fant ikke disse i stien din, men søkte etter filene og fant begge her: C:\Users\jan-o\AppData\Roaming\Microsoft Flight Simulator Nederst i UserCfg.opt finner jeg denne teksten: InstalledPackagesPath "D:\MSFS2020" - her finner jeg også en community-mappe? Og det er i denne Community-mappa alle addons'ene dine ligger? Prøv også å slette Content.xml slik at det ikke ligger masse gammelt grums der som den ikke finner. Denne filen bygges opp på nytt hvis den mangler og har bare godt av å bli slettet innimellom.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.