Skrevet 17. oktober 2021 3 år Det har etterhvert kommet en del mods til DCS, noen er veldig gode og nær samme kvalitetsnivå som de offisielle modulene (som MB339, A-4 og T-45), mens andre ikke er verdt diskplassen de tar opp. VSN sin nye Starfighter-mod er et sted midt mellom - det er gode ting her, men det er et godt stykke igjen til den kvaliteten vi er vant til i DCS. Jeg håper de fortsetter å utvikle den videre, eventuelt at noen andre utvikler en "full fidelity" Starfighter, for det er en maskin vi virkelig trenger i DCS.
Skrevet 18. oktober 2021 3 år Sett et par videoer av den, kunne trengt å få riktig hud, der det jeg har sett har vært type F-15 hud.
Skrevet 25. oktober 2021 3 år FN-K til nyeste mod https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/3319052/
Skrevet 26. oktober 2021 3 år Sitat Ja, både HUD-en, radaren og RWR-en er fra F-15. Forstår jeg det riktig, at man må ha F-15C installert for at cockpit skal fungere ?
Skrevet 26. oktober 2021 3 år Sitat Flaming Cliffs 3 er nødvendig, tror ikke F15c holder. Ahaa, det forklarer kanskje hvorfor jeg finner flyet i DCS, men kommer ikke inn i cockpit. Jeg har DCS World 2.7 Open beta.
Skrevet 26. oktober 2021 3 år Yess, det var det som skulle til ! Jeg hadde ikke FC3, så etter en rask handel, falt de siste brikkene på plass 😊 . Fantastisk artig med Starfighter i DCS, den flyr jo anstendig bra og cockpit fungerer helt greit. Takker for gode tips og hjelpsomme råd 🥰
Skrevet 26. oktober 2021 3 år Så bra, ja den er bra å ha, og snart får vi den i MSFS også. Mangler okserautinga og klatrer for fort, men ellers fornøyd 👍
Skrevet 27. oktober 2021 3 år Sitat snart får vi den i MSFS også Ja, har hatt alle variantene fra SKUNKWORKS, og de i P3D4 hadde (har) både lydkvalitet og flyegenskaper av topp klasse. Når de nå kommer til MSFS har de ( forhåpentlig ) fornyet cockpit til samme kvalitet som G-91 .
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.