Skrevet 9. mai 2022 2 år Premium Medlem 8 timer siden skrev André S. Klophus: Er vel tidligst 17.00 Zulu de sier, så tror refresh kan vente litt 😉 Og 17.00 Zulu er, 2 timer + i Norge. dvs KL19.00 Norsk Tid.
Skrevet 9. mai 2022 2 år Premium Medlem "will become available between the hours of 1700Z and 2359Z/09MAY" - blir noen trykk på F5 og en sen kveld/natt 😄
Skrevet 9. mai 2022 2 år Premium Medlem 12 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: "will become available between the hours of 1700Z and 2359Z/09MAY" - blir noen trykk på F5 og en sen kveld/natt 😄 Det var som vi sa i guttedagene, når noe ikke stemte. Hællvete Å. (unskyll utrykket)😒
Skrevet 9. mai 2022 2 år Det kommer en dag i morgen og… eller får se hvordan serverne deres takler premiæren
Skrevet 9. mai 2022 2 år Premium Medlem 6 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo: It's live! Kjøp og betalt. Laster ned,nu.!!!✈️👍😁
Skrevet 9. mai 2022 2 år Kjøpt, sitter å venter utålmodig på eposten med nedlastningslink nå. Dere som har fått, tok det langt tid før eposten dukket opp?
Skrevet 9. mai 2022 2 år 11 minutter siden skrev Roy Johansen: Kjøpt, sitter å venter utålmodig på eposten med nedlastningslink nå. Dere som har fått, tok det langt tid før eposten dukket opp? Hvertfall 30 min.....ikke sett den her enda...
Skrevet 9. mai 2022 2 år 20 minutter siden skrev Robert Hulthin: Da er den kommet 70 dollar for hele serien er jo ikke verst, ulikt PMDG vil jeg si
Skrevet 9. mai 2022 2 år Premium Medlem Hos meg kom bekreftelsen ganske kjapt - et minutt eller noe slikt. Det som gikk tregt var verifisering for nedlasting og viderekobling til nedlastingen. Sjekk spamfolderen.
Skrevet 9. mai 2022 2 år 9 minutter siden skrev Tom Knudsen: 70 dollar for hele serien er jo ikke verst, ulikt PMDG vil jeg si Bare for 700'en det...
Skrevet 9. mai 2022 2 år Premium Medlem Da er dama ankommet Vigra og klar for overtakelses-sermonien 🙂
Skrevet 9. mai 2022 2 år Moderatorer Og her er det mye trafikk på serverene 🥴 og der kom den inn på vei inn 🤪
Skrevet 10. mai 2022 2 år Moderatorer Sliter du med å finne frem her er direktelink til download https://pmdg.com/account.php?action=view_order&order_id=
Skrevet 10. mai 2022 2 år 8 timer siden skrev Ole-Chr Larsen: Hos meg kom bekreftelsen ganske kjapt - et minutt eller noe slikt. Det som gikk tregt var verifisering for nedlasting og viderekobling til nedlastingen. Sjekk spamfolderen. Ja min kom tilslutt etter en utålmodig time😄
Skrevet 10. mai 2022 2 år Kom til å tenke på en ting her nå. Nå som man har en Cargovariant av 737-700 tilgjengelig i MSFS. Vet noen her om et godt etablert virtual airline som har fraktruter med 737 cargo-fly? Jeg flyr i dag for det meste for SAS Virtual og American Virtual (som har codeshare flight med Alaska tilgjengelig men ikke funnet noe cargoruter der enda)
Skrevet 10. mai 2022 2 år Her har det på ingen måte gått glatt. Startet dagen med kjøp, mottak av ordrekvittering og lisensdetaljer i e-post. Deretter startet moroa: Genererte verifikasjons kode i forbindelse med download, også den mottatt per e-post. Legger inn kode i verifikasjons feltet for å fortsette nedlastingen. Systemet arbeider 4-5 minutter, og deretter blir jeg kastet tilbake til start uten at nedlasting foretas. Dette har nå skjedd 4 ganger, Det ser ut til at jeg er inne i en uendelig loop. Ser ut til at jeg må kontakte PMDG support dersom ikke et siste forsøk lykkes senere i dag.
Skrevet 10. mai 2022 2 år 43 minutter siden skrev Rune Gustafson: Her har det på ingen måte gått glatt. Startet dagen med kjøp, mottak av ordrekvittering og lisensdetaljer i e-post. Deretter startet moroa: Genererte verifikasjons kode i forbindelse med download, også den mottatt per e-post. Legger inn kode i verifikasjons feltet for å fortsette nedlastingen. Systemet arbeider 4-5 minutter, og deretter blir jeg kastet tilbake til start uten at nedlasting foretas. Dette har nå skjedd 4 ganger, Det ser ut til at jeg er inne i en uendelig loop. Ser ut til at jeg må kontakte PMDG support dersom ikke et siste forsøk lykkes senere i dag. Har du popup blocker? Så ut som den gjorde det samme her, men åpnet bare vinduet den blokka, og nedlasting starta med en gang.
Skrevet 10. mai 2022 2 år Gikk til innstillinger i Microsoft Edge og slo av PopUp-blocker. Fikk ny autentiserings kode, og vips så var PMDG B737-700 lastet ned. Hjertelig takk for tips, André👍
Skrevet 10. mai 2022 2 år Kanskje de PMDG skal bruke litt av pengehaugen de nå genererer til å kjøpe en ny salgssplattform?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.