Gå til innhold

Featured Replies

• Svar 127
  • Visninger 11,7k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Most Popular Posts

• Henrik Isaksen
    Henrik Isaksen

Da entret PMDG 737'en beta på Torsdag, og flyet begynner å nærme seg en release-bar state. Hintes også at vi muligens får noen video previews neste uke!! https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/gene

• Magnus F. Meese
    Magnus F. Meese

At Tom sporer av tråder for å messe om XP og Zibo er vel blitt for fast tradisjon å regne, uansett hvor uønsket det er Gleder meg uansett til PMDG i MSFS, selv om de er gode på stive priser. Har

• Hans Erik Bye
    Hans Erik Bye

Så lenge den blir topp utviklet og mest mulig realistisk og videreutviklet, betaler jeg gjerne litt ekstra for det. Det blir mange år og timer med morro og videre læring!  Uansett blir prisen sannsynl

Postede bilder

Skrevet
  • Premium Medlem
8 timer siden skrev André S. Klophus:

Er vel tidligst 17.00 Zulu de sier, så tror refresh kan vente litt 😉

Og 17.00 Zulu er,  2 timer + i Norge. dvs KL19.00 Norsk Tid. 

Skrevet
  • Premium Medlem

"will become available between the hours of 1700Z and 2359Z/09MAY" - blir noen trykk på F5 og en sen kveld/natt 😄

Skrevet
  • Premium Medlem
12 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen:

"will become available between the hours of 1700Z and 2359Z/09MAY" - blir noen trykk på F5 og en sen kveld/natt 😄

Det var som vi sa i guttedagene, når noe ikke stemte. Hællvete Å. (unskyll utrykket)😒

Skrevet
  • Premium Medlem
6 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

It's live! :D 

Kjøp og betalt. Laster ned,nu.!!!✈️👍😁

Skrevet

Kjøpt, sitter å venter utålmodig på eposten med nedlastningslink nå. Dere som har fått, tok det langt tid før eposten dukket opp?

Skrevet
11 minutter siden skrev Roy Johansen:

Kjøpt, sitter å venter utålmodig på eposten med nedlastningslink nå. Dere som har fått, tok det langt tid før eposten dukket opp?

Hvertfall 30 min.....ikke sett den her enda...

Skrevet
  • Premium Medlem

Hos meg kom bekreftelsen ganske kjapt - et minutt eller noe slikt. Det som gikk tregt var verifisering for nedlasting og viderekobling til nedlastingen. 

Sjekk spamfolderen.

Skrevet
8 timer siden skrev Ole-Chr Larsen:

Hos meg kom bekreftelsen ganske kjapt - et minutt eller noe slikt. Det som gikk tregt var verifisering for nedlasting og viderekobling til nedlastingen. 

Sjekk spamfolderen.

Ja min kom tilslutt etter en utålmodig time😄

Skrevet

Kom til å tenke på en ting her nå. Nå som man har en Cargovariant av 737-700 tilgjengelig i MSFS. Vet noen her om et godt etablert virtual airline som har fraktruter med 737 cargo-fly? Jeg flyr i dag for det meste for SAS Virtual og American Virtual (som har codeshare flight med Alaska tilgjengelig men ikke funnet noe cargoruter der enda)

Skrevet

Her har det på ingen måte gått glatt. Startet dagen med kjøp, mottak av ordrekvittering og lisensdetaljer i e-post. Deretter startet moroa: Genererte verifikasjons kode i forbindelse med download, også den mottatt per e-post. Legger inn kode i verifikasjons feltet  for å fortsette nedlastingen. Systemet arbeider 4-5 minutter, og deretter blir jeg kastet tilbake til start uten at nedlasting foretas. Dette har nå skjedd 4 ganger, Det ser ut til at jeg er inne i en uendelig loop. Ser ut til at jeg må kontakte PMDG support dersom ikke et siste forsøk lykkes senere i dag.

Skrevet
43 minutter siden skrev Rune Gustafson:

Her har det på ingen måte gått glatt. Startet dagen med kjøp, mottak av ordrekvittering og lisensdetaljer i e-post. Deretter startet moroa: Genererte verifikasjons kode i forbindelse med download, også den mottatt per e-post. Legger inn kode i verifikasjons feltet  for å fortsette nedlastingen. Systemet arbeider 4-5 minutter, og deretter blir jeg kastet tilbake til start uten at nedlasting foretas. Dette har nå skjedd 4 ganger, Det ser ut til at jeg er inne i en uendelig loop. Ser ut til at jeg må kontakte PMDG support dersom ikke et siste forsøk lykkes senere i dag.

Har du popup blocker? Så ut som den gjorde det samme her, men åpnet bare vinduet den blokka, og nedlasting starta med en gang.

Skrevet

Gikk til innstillinger i Microsoft Edge og slo av PopUp-blocker. Fikk ny autentiserings kode, og vips så var PMDG B737-700 lastet ned. Hjertelig takk for tips, André👍

Skrevet

Kanskje de PMDG skal bruke litt av pengehaugen de nå genererer til å kjøpe en ny salgssplattform?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …