Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har MSK Mushshak T-17, med Pakistansk Panel, jeg bruger flyet i ESK701 hvor vi bruger de samme fly som det Danske Flyvevåben, er der nogen mulighed for man evt. kan ændre på panelet så det ligner et rigtigt Dansk T-17 panel  (uden ar krænke) ophavsretten.

Skrevet

Er dette modellen du har? https://secure.simmarket.com/msk-saab-mfi-17_pac-mushshak-(the-proficient)-fsx.phtml

Isåfall blir spørsmålet, er det fargene i cockpit som ønskes å endres, eller vil du endre på instrumentering?

Å endre instrumentering er ikke alltid lett, men noen ganger er det muligheter for å skifte ut gauges i de forskjellie cockpitene. Har du et eksempelbilde fra det du benytter i simulatoren og hvordan du har lyst til at det skal se ut?

Endret av Mads
La til litt ekstra

Skrevet
  • Forfatter

Hej Mads.

Tak for dit svar, ja det er det fly  MSK SAAB MFI T-17, jeg godt kunne tænke mig at få ændre gauges og radio panel, så det kommer til ligne det jeg brugte i FSX T-17 panel, jeg er lige kommet hjem fra ferie, så jeg sender foto af panelet i morgen

Mvh.

Kurt

Skrevet
  • Forfatter

Hej Mads.

Jeg har vedlagt 2 filer af henholdsvis mit gamle T-17 panel og MFI T-17 panel, jeg kunne godt tænke mig hvis det var muligt at få  de gauges samt radio panelet over i MFI T-17 panelet.

Mvh.

Kurt

Gammel T-17 Panel.jpg

MFI T-17 Panel.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …