Skrevet 2. september 2021 3 år Er det flere som har gitt ut dette flyet for FS2020? Og hvor lønner det seg i så fall å anskaffe det? Må passe på at jeg får den beste utgivelsen.
Skrevet 2. september 2021 3 år Jeg kjøpte flyet hos SimMarket. Artig å fly og gode tilbakemeldinger fra andre, samt at det er rimelig. Tror det ikke er andre versjoner for msfs. Fra Simarket vil du ha mulighet til å laste ned oppdateringer når de kommer. https://secure.simmarket.com/mario-noriega-designs-caproni-vizzola-c-22j-ventura-msfs.phtml
Skrevet 2. september 2021 3 år Veldig bra, spesielt til den prisen! Simmarket her også. Endret 2. september 2021 3 år av MagTvei
Skrevet 9. september 2021 3 år Forfatter Var liksom så omstendelig å få registrert. SimMarked påstår at jeg skal identifisere meg gjennom MS Store. Hmmmm
Skrevet 9. september 2021 3 år Ikke nok med brukernavn og passord på Simmarket? Tror det var det da jeg kjøpte.
Skrevet 10. september 2021 3 år Forfatter Den 9.9.2021 klokken 18.57 skrev MagTvei: Ikke nok med brukernavn og passord på Simmarket? Tror det var det da jeg kjøpte. Niks! Får disse meldingene :
Skrevet 10. september 2021 3 år Skriv bare navnet ditt øverst, hva som helst i midten og serienummeret du fikk da du kjøpte den, står i en mail du har fått og på kjøpshistorikken din på Simmarket.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.