Skrevet 12. august 2021 3 år Er det noen her som har erfaring med XBox S/X sammen med FS2020? Har sett på YouTube innslag at det er bortimot like godt og kjøre FS2020 med XBox X/S som en god PC.
Skrevet 12. august 2021 3 år 2 timer siden skrev Frank Ånstad: Er det noen her som har erfaring med XBox S/X sammen med FS2020? Har sett på YouTube innslag at det er bortimot like godt og kjøre FS2020 med XBox X/S som en god PC. Funker sikkert greit om du foretrekker å fly med en fjernkontroll i hånden. For min del blir er det ikke aktuelt da du går glipp av hele flyopplevelsen.
Skrevet 12. august 2021 3 år Forfatter 5 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Funker sikkert greit om du foretrekker å fly med en fjernkontroll i hånden. For min del blir er det ikke aktuelt da du går glipp av hele flyopplevelsen. Kan koble til med en Joystikk. Der er port for det på Xbox X serien.
Skrevet 12. august 2021 3 år Forfatter 5 minutter siden skrev Ø.C.H.: Tror de fleste USB-joysticker skal gå ann å bruke med X-box S/X. Det er riktig.
Skrevet 12. august 2021 3 år Har ikke erfaring med MSFS på X-box. Men du er jo begrenset til hardware + at sannsynligvis ikke alle addons ikke vil bli lansert til X-box.
Skrevet 12. august 2021 3 år Ligger en del info på YouTube: https://www.youtube.com/results?search_query=msfs+xbox+performance Sammenligning PC, X og S:
Skrevet 12. august 2021 3 år Jeg har både på PC og XBOX, men må innrømme at XBOX-versjonen har fått lov til å hvile. Tok noen runder av ren nysgjerrighet til å begynne med, og det flyter veldig bra - men for meg å fly med en XBOX-controller blir bare helt feil. Du kan vel koble til trådløs mus og tastatur, men inntil det blir støtte for flystikke, så blir den nok bare liggende å ta opp plass på XBOX'en 🙂 I tillegg er det vel foreløpig bare Marketplace-innhold som kan installeres i tillegg - så da venter jeg heller til de finner en løsning på det.
Skrevet 12. august 2021 3 år Forfatter 15 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Jeg har både på PC og XBOX, men må innrømme at XBOX-versjonen har fått lov til å hvile. Tok noen runder av ren nysgjerrighet til å begynne med, og det flyter veldig bra - men for meg å fly med en XBOX-controller blir bare helt feil. Du kan vel koble til trådløs mus og tastatur, men inntil det blir støtte for flystikke, så blir den nok bare liggende å ta opp plass på XBOX'en 🙂 I tillegg er det vel foreløpig bare Marketplace-innhold som kan installeres i tillegg - så da venter jeg heller til de finner en løsning på det. Til XBox X er det USB-port til bl.a. stikke.
Skrevet 12. august 2021 3 år 16 minutter siden skrev Frank Ånstad: Til XBox X er det USB-port til bl.a. stikke. Den funket ikke når jeg plugget den inn... (T.16000M FCS)
Skrevet 12. august 2021 3 år Det er svært få stikker som for øyeblikket støttes av xbox. De eneste jeg kommer på på sparket er Thrustmaster Hotas X og Hori flightstick. Bortsett fra det fungerer MSFS kjempefint på Xbox series S med xbox controller.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.