Inge Jenstad Skrevet 27. juli 2021 Skrevet 27. juli 2021 Jeg kjøpte for et par - tre år siden en Epson ET-2550. Den har 4 fargepatroner: Blå, rød, gul og svart. Den har hittil virket upåklagelig både til enkel skrift og til bildeprint på fotopapir. Men måtte kjøpe til svart-patron her om dagen, ORIGINAL! Det er jo den det går mest av. Jeg fylte på kammeret og det ser nesten fullt ut. Men når jeg kjører testprogram for printeren, ser det ikke ut til at den har registrert at jeg har fylt etter med svart, Jeg har kjørt diverse testapplikasjoner. Noen eksperter som kan bidra med tips? På forhånd takk! Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 27. juli 2021 Skrevet 27. juli 2021 Ut fra det jeg leser om den printeren så vet den ikke hvor mye blekk som er i tanken. Den bare beregner tanknivå basert på hvor mye den bruker. Når du har fylt på tanken må du gå i menyen på printeren og resette blekknivået. Jeg fant en video som forklarer på engelsk: 1 Siter
Inge Jenstad Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Skrevet 28. juli 2021 (endret) Dette gikk jo 100%. Nå er blekknivå på svart også 100%. Alt bare fryd og glede. Må kjøre testprogram på nytt så får vi se. Endret 28. juli 2021 av Inge Jenstad 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.