Håvard Stigen Andersen Skrevet 28. september 1999 Skrevet 28. september 1999 Hei! Noen som vet om det er mulig å konfigurere BattleCom slik at man kan bruke en joystick-knapp som transmit-key? (selvfølgelig bare interessant for piloter og ikke for ATC) LN-HSA [Edited by Dag Johansen 28-09-1999.] Siter
Thomas Dehli Skrevet 28. september 1999 Skrevet 28. september 1999 Jeg har også prøvd å få til dette, men jeg tror det rett og slett er umulig. Men det funker da fint å bruke CTRL-LEFT, eller? ------------------ MVH Thomas. Siter
Tom Stian Bjerk Skrevet 28. september 1999 Skrevet 28. september 1999 Dette er ikke noe problem. Først så binder du en tast på tastaturet til BattleCom f.eks. 'N', og så binder du den tasten til Joysticken din, hvis du har programvare som gjør at du kan programmere joysticken din. Funker bra hos meg. ------------------ mvh Tom Stian Bjerk Siter
Gjest Skrevet 28. september 1999 Skrevet 28. september 1999 Bruker «left-control» og det funger også utmerket. Knappene på yoke'en kommer til nytte på andre felter. Bjørn [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Siter
Gjest Skrevet 29. september 1999 Skrevet 29. september 1999 Bare man har nok knapper på stikka funker det utmerket der også :-) Men jeg bruker også left ctrl når jeg er kontroller. Vennlig hilsen Tarjei Lundarvollen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.