Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sikkert flere har sett (youtube, microsoft MSFS forum) så tipses det om å sette rendering scaling til 200 i MSFS (For vanlig skjerm/monitor). Switcher du til VR så vil du oppleve en bedre ytelse i VR. Har selv testet det og det er ingen placebo effekt. Forklaring på dette kommer nok etterhvert frem.  

  • Like 2
Skrevet (endret)

Jøss, har prøvd det på min ROG STRIX B550-F, Rysen 7 5800X og Reverb G2 og det gir jevnere framerate i VR! 🙂 Håper Asobo finner ut årsaken og implementerer det ordentlig i simmen.

Endret av CaptainNetflix
Skrevet

Ja dette var snodig. Har fått testet litt nå, og jeg synes også det ble bedre.

Virket som at flyten i cockpit ble bedre hos meg(mindre ghosting), men jeg har hatt fin flyt lenge, men ett eller annet skjer her ja.

Veldig bra tips, Rune!

Skrevet

Da har jeg også fått testet frem og tilbake med C Longitude. Enig med Arild.. noe skjer.. Litt bedre flyt i lav høyde (mindre stuttering) I stor høyde gjør det ingen særlig forskjell hos meg. Jeg har også egentlig funnet greie settings som flyter bra fra før av. Men det er jo veldig rart at å endre settings i 2D gjør en forandring i VR? Skulle vel strengt talt ikke ha noe med hverandre å gjøre i det heletatt. 😵

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...