Sauron Skrevet 7. april 2021 Skrevet 7. april 2021 Hei, Har som mitt første prosjekt laget fyret på Andenes: https://flightsim.to/file/12150/andenes-lighthouse-enan Så et lite spørsmål, noen som vet hvordan man får bort lys på dagtid. Jeg holder på med et annet prosjekt men jeg får ikke lyset til å skru seg av når det er dag. Har krysset av for "day/night" cycle i Blender. Tips? 1 Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. april 2021 Skrevet 7. april 2021 Hvis det er et lys som skal slås av så setter du krysset i Object properties. Hvis det er et emissive material så settes det i Material properties. Fungerer for meg. Siter
Sauron Skrevet 7. april 2021 Forfatter Skrevet 7. april 2021 @Kjetil Garpestad Hmm...merkelig. Som du ser så har jeg satt det til day/night cycle men det blinker som bare f... på dagtid også.... Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. april 2021 Skrevet 7. april 2021 Testet det, og det ser ut som day/night cycle ignoreres hvis lyset er satt til å blinke. Siter
Sauron Skrevet 8. april 2021 Forfatter Skrevet 8. april 2021 16 timer siden skrev Kjetil Garpestad: Testet det, og det ser ut som day/night cycle ignoreres hvis lyset er satt til å blinke. Ja da er det vel vanskelig å få gjort noe med det... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.