Skrevet 17. mars 2021 3 år Valgt flightplan ved standard menyvalg mellom Gardermoen og Torp. IFR low altitude. Med valgt ILS 18. Trodde denne ble generert automatisk i FMS ved oppstart. Noen tips her?
Skrevet 17. mars 2021 3 år Forfatter Takk. Jeg gjør det men finner planen ikke i FMC ved oppstart. Noen spesielle grep som skal gjøres. Må den hentes/lastet opp fra et filområde.
Skrevet 18. mars 2021 3 år Flightplan må legges inn manuelt i FMC. Dette er greit forklart i Tutorial 3, pkt 2. Ruten som skal legges inn blir som Robert sier generert før flyet lastes. Rune_G
Skrevet 18. mars 2021 3 år Forfatter Takk for oppklaring. Da legger jeg den inn manuelt. Antar at den kan lagres og hentes frem igjen senere.
Skrevet 18. mars 2021 3 år Premium Medlem SimBrief er genialt, et ca. 1000 x bedre verktøy enn MSFS integrerte løsning.
Skrevet 19. mars 2021 3 år Fant et par gode guider her etter å ha oppdaget samme problem som deg. Var litt for rask i lufta da jeg fikk startet CRJen, slengte på autopilot ... og fløy bare rett frem. Titta på FMC ... tomt. Endret 19. mars 2021 3 år av jenstf
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.