Skrevet 21. februar 2021 3 år Jeg får konstante flightsimulator.exe-relaterte crash etter noen minutters flyging i hver flight etter siste oppdatering. Noen tips til fix? 🙂 Har tatt ut innholdet i community-mappa før den ble installert, som normalt anbefales. Mvh Jan Ove
Skrevet 21. februar 2021 3 år Forfatter Takk for tips! Jeg hadde ikke aktivert manual caching. Men jeg forsøkte å slette en del filer i community-mappa, og det ser ut til å være mer stabilt nå.
Skrevet 23. februar 2021 3 år Den 21.2.2021 klokken 21.38 skrev Jan Ove Larssen: Takk for tips! Jeg hadde ikke aktivert manual caching. Men jeg forsøkte å slette en del filer i community-mappa, og det ser ut til å være mer stabilt nå. Hvordan sletter man cachingen?
Skrevet 23. februar 2021 3 år Den 21.2.2021 klokken 19.58 skrev Ø.C.H.: Sletta manual caching dersom du har det? Hvordan sletter man cachingen
Skrevet 24. februar 2021 3 år Moderatorer Og sett den på igjen etterpå den går i off når en tømmerROLLING CACHE ON
Skrevet 24. februar 2021 3 år Dersom en også har lastet ned manual cach bør man gå inn der og slette dette. Den 21.2.2021 klokken 21.38 skrev Jan Ove Larssen: Takk for tips! Jeg hadde ikke aktivert manual caching. Men jeg forsøkte å slette en del filer i community-mappa, og det ser ut til å være mer stabilt nå. OK, trodde du hadde tømt Community-mappa, men du hadde lagt tilbake filene etter oppdatering? Da er det garantert en addon eller fler som ikke er kompatibelt med den nyeste versjonen av MSFS.
Skrevet 24. februar 2021 3 år Moderatorer Sjekk også at du ikke har dobbelt opp av samme flyplass eller addon da kan det gå shit 😉
Skrevet 24. februar 2021 3 år Forfatter Jeg fant til slutt ut at et var en eldre versjon av navigraph (både installer og navdata) som lagde kluss.
Skrevet 28. februar 2021 3 år Fra en tråd på Steam ang dette: It says change the extension name to .BAK from .CGL and keep whatever the name was before this
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.