Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. februar 2021 Premium Medlem Skrevet 21. februar 2021 Mest for å prøve utgave 2 av Skunk Works lille Fiat, samt å sjekke Bodø-scenery og kystlinjene nordover. Bodø blir bare bedre og bedre, så hvis man er opptatt i cockpit, er det veldig bra inntrykk av det som skjer utenfor. Kystlinjene begynner også å få høy grad av realisme, og på denne korte turen fra Bodø til Steigen og tilbake, må jeg innrømme at jeg ble imponert. Det var ikke vanskelig å kjenne seg igjen, men fortsatt er fjellene litt for avrundet, og scenery fungerer best fra litt høyde. Når det gjelder Fiat`n, så er det blitt en artig liten krabat, og så lenge man flyr den forsiktig, er realismen godkjent. Da ser jeg bort fra den kjente "bug`en" angående flaps, som fulgte med under siste oppdatering fra ASOBO. Ellers fungerer den like "nervøst" under mer avanserte manøvrer, som de fleste flymodellene i MSFS. Håper ASOBO får på plass en skikkelig FM snart, for det er nytteløst å samle på spennende flymodeller, så lenge den underliggende FM er så upresis. 9 Siter
Kim Kristensen Skrevet 21. februar 2021 Skrevet 21. februar 2021 Bodøbyen ser bra ut, savner et par signalbygg som Aspmyra, kulturhuset og de andre høyhusene i sentrum, men ja, det har blitt veldig bra. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Premium Medlem Skrevet 21. februar 2021 Aspmyra er der , se bilde nr 3 , ikke helt likt, men nært nok. Siter
Kim Kristensen Skrevet 21. februar 2021 Skrevet 21. februar 2021 Joda, men med høyblokker som tribuner Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.