Glenn Bjørlo Skrevet 18. februar 2021 Skrevet 18. februar 2021 Heisann Har lastet ned siste versjon 1.13.16.0, men knappene for Buy & Download in-game er "grået" ut og utilgjengelig for World Update III. Noen tips? Har forsøkt å fjerne alt under "Community", sjekket at jeg er online osv. Noe skal det alltid være... mvh Siter
Glenn Bjørlo Skrevet 19. februar 2021 Forfatter Skrevet 19. februar 2021 Det ordnet seg. Sånn for ordens skyld. Jeg kjøpte scenery in-game for en stund siden uten at jeg fikk gjort annet enn å betale. Innholdet selvsagt utilgjengelig. Support Team for MSFS kansellerte transaksjonen og vipps. Buy & Download fungerer. Fra support team: "It appears that a transaction didn't go through which is why the "Buy and Download" button was not available anymore. We have manually canceled the transaction. Please try again, the "Buy and Download" button should be restored now." Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.