Skrevet 11. februar 2021 4 år Hei. Har en liten utfordring til dere proffe piloter. Jeg har printet ut masse approach chart og har de i en A4 perm. Den tar alt for stor plass der den ligger så jeg lurte på hvor jeg kan få kjøpt den som pilotene bruker i flyene. Den ser ut som om den kan være A5 med spiral i toppen/korte enden. Mye mer håndterlig tror jeg. Mvh Pål Rønningen
Skrevet 11. februar 2021 4 år Du kan kjøpe her. https://www.aeropartner.no/shop/airfield-manuals-binders-38c1.html Men til de prisene de har der, så ville jeg nesten heller kjøpt et billig nettbrett og Navigraph eller Aerosoft sitt kartabonnement.
Skrevet 11. februar 2021 4 år Jeg bruker Navigraph som jeg kjører på skjerm nr 2. Brukte også printede kart tidligere, men dette er MYE bedre, med oppdaterte kart hele tiden.
Skrevet 11. februar 2021 4 år Anbefaler nettbrett og navigraph. Vi bruker papir, men er heldigvis i en overgangsfase til iPad. Unner ikke min verste fiende papirkart 😬
Skrevet 17. februar 2021 4 år SAS feks, har i de siste årene kun brukt iPad og helt sikkert de fleste andre selskap også. iPad både i F/D og kabin. Takk og lov for det 😀
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.