Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. desember 2020 Premium Medlem Skrevet 20. desember 2020 DCS selvfølgelig, og P-47D, warbird i stjerneklassen. Har ikke fått nok grep på alle systemene, til å mestre en real luftkamp, men jeg er langt på vei fornøyd med å bare cruise omkring å kikke på alt som foregår, og kanskje slippe noen "egg" her og der. Fantastisk flyfølelse og lydkvalitet, og snart kommer det enda en oppdatering ! God Jul 6 Siter
Kim Kristensen Skrevet 20. desember 2020 Skrevet 20. desember 2020 Er det så mye systemer? Propellpitch, motorregulering, radiator, hva mer? 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. desember 2020 Forfatter Premium Medlem Skrevet 20. desember 2020 ALT, som i virkeligheten Stressnivået er skyhøyt når man skal håndtere det meste under luftkamper. Små feil, tøffe konsekvenser, og AI-flyene har perfekte og godt trente piloter. Bratt lærekurve og MYE trening før man er klar for å møte fienden . Jeg tviler på å nå så langt, men har det kjempeartig mens æ forsøker å temme denne slosskjempen DCS er som A2A Accu-sim, nådeløs realistisk 2 Siter
Marius Sparby Skrevet 20. desember 2020 Skrevet 20. desember 2020 Nydelig, Ernst! Gleder meg til å se deg i Mosquito'en når den kommer 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. desember 2020 Forfatter Premium Medlem Skrevet 20. desember 2020 Sitat Nydelig, Ernst! Gleder meg til å se deg i Mosquito'en når den kommer He he takker, ja Mosquito`en skal inn i hangaren straks den er tilgjengelig . Jeg har vært litt av og på i DCS i noen år, og egentlig foretrukket IL2 som WW2-sim, men nå har DCS begynt å skinne også for oss warbird-entusiaster, og enda er det mye snadder på vei Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.