Vaffel Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Hei! Ivrig og nyfrelst nybegynner her. Jeg fikk prøve meg en tur i en 737-simulator, og ble smått solgt. Jeg kan virkelig anbefale opplevelsen, og fikk filmet litt og slang ut en video på Youtube, så kan dere som lurer se åssen det ser ut. Planen min er å få satt i gang litt greier hjemme. Jeg har endt opp med ny datamaskin, det trengte jeg uansett. I tillegg har jeg startet med en enkel stikke, for å sjekke om interessen holder seg når jeg går fra en skikkelig simulator til et ganske mye enklere oppsett hjemme. Jeg drømmer om paneler, stikker, pedaler og alt mulig, men samtidig tenker jeg det er greit å ta det litt rolig nå i starten. Jeg kommer sikkert til å spørre om mye rart i tiden fremover.. 7 Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 22. november 2020 Moderatorer Skrevet 22. november 2020 Velkommen til forumet 1 Siter
Geir Teigo Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Velkommen. Ser ut som du hadde en kul tur i simmen! Nå er det bare å begynne å bygge 1 Siter
Vaffel Skrevet 23. november 2020 Forfatter Skrevet 23. november 2020 Takk for det folkens! Det var ekstremt artig. Tror jeg skal starte forsiktig, selv om det hadde vært kult med et sånt oppsett i stua. Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Varmt velkommen til oss! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.