Skrevet 15. november 2020 4 år Noen som har erfaring med Saitek Multi Panel på fs2020? Installerte saken i går og det fungerer egentlig ganske bra. Alle knapper er riktige og ferdig satt opp... Eneste som er litt rart er det hjulet man skrur for å stille inn høyde/heading/vs osv, det er litt upresist? Noen ganger sliter jeg med å skru den akkurat på ønsket nummer, den kan hoppe litt over eller litt under eller akkurat. Litt frustrerende egentlig. Er det noe software-opplegg eller er den bare sånn? - Når jeg bruker «test» programmet til Logitec så ser det ut til at hjulet fungerer som det skal, knepper riktig vei også ved bittesmå justeringer. Men i simmen vil den hoppe litt. Kan nevne at riktig plug-in driver for saken er installert
Skrevet 15. november 2020 4 år Moderatorer Opleer det samme i Fs trodde det var "slitasje" men tydligvis en bug i fs 2020 Bruker Spad next
Skrevet 15. november 2020 4 år Forfatter 9 timer siden skrev Robert Hulthin: Oplever det samme i Fs trodde det var "slitasje" men tydligvis en bug i fs 2020 Bruker Spad next Ok flere som har merket det ja. Spad Next? Dette må jeg undersøke nærmere:)
Skrevet 16. november 2020 4 år Hadde samme problem jeg også, men så tog jeg en oppdatering på Spad next så ble problemet borte.
Skrevet 16. november 2020 4 år Moderatorer siste versjon 0.9.8.43 herhttps://www.spadnext.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=53400
Skrevet 16. november 2020 4 år Forfatter Lastet ned Spad.next men så får jeg ikke startet det? Dvs den starter mem lukker seg... Noe admin issues? Kjører «Run as admin» også. Endret 16. november 2020 4 år av Steffen Andre Hustveit
Skrevet 16. november 2020 4 år Moderatorer sjekk i fora jeg betaler for den ingen poroblemer med den her
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.