Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Noen som har erfaring med Saitek Multi Panel på fs2020? Installerte saken i går og det fungerer egentlig ganske bra. Alle knapper er riktige og ferdig satt opp... Eneste som er litt rart er det hjulet man skrur for å stille inn høyde/heading/vs osv, det er litt upresist? Noen ganger sliter jeg med å skru den akkurat på ønsket nummer, den kan hoppe litt over eller litt under eller akkurat. Litt frustrerende egentlig. Er det noe software-opplegg eller er den bare sånn? - Når jeg bruker «test» programmet til Logitec så ser det ut til at hjulet fungerer som det skal, knepper riktig vei også ved bittesmå justeringer. Men i simmen vil den hoppe litt. Kan nevne at riktig plug-in driver for saken er installert

Skrevet
  • Forfatter
9 timer siden skrev Robert Hulthin:

Oplever det samme i Fs trodde det var "slitasje" men tydligvis en bug i fs 2020
Bruker Spad next

Ok flere som har merket det ja. Spad Next? Dette må jeg undersøke nærmere:) 

Skrevet

Hadde samme problem jeg også, men så tog jeg en oppdatering på Spad next så ble problemet borte. 

Skrevet
  • Forfatter

Lastet ned Spad.next men så får jeg ikke startet det? Dvs den starter mem lukker seg... Noe admin issues? Kjører «Run as admin» også. 

Endret av Steffen Andre Hustveit

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …