Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Alle rullebaner mener jeg å ha lest skal ha hvite kantmerkinger slik at det skal bli likt over hele Europa Finner dog ikke noe i lovdata om at det skal være hvit eller gul farge,

men antar Avinor følger resten av EU. Kanskje de har fått som nevnt over en dispansjasjon på et eller annen måte :)

https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2006-07-06-968/KAPITTEL_2#§2-5

• Svar 62
  • Visninger 8,7k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Most Popular Posts

• Kjetil Håvan
    Kjetil Håvan

Dere får klare dere med flyplassen som den er frem til jeg er ferdig med alt, som kommer til å ta en stund. Mulig jeg holder hele prosjektet ellers, for meg selv til jeg er ferdig og fornøyd. Men dett

• Kjetil Håvan
    Kjetil Håvan

Ny og definitivt siste versjon av Skien airport fra meg. Det var noen småting jeg ville fikse + litt stas som nightlighting i Main exped bygget, rullebanefiks og litt annet, nå er jeg fornøyd egentlig

• Kjetil Håvan
    Kjetil Håvan

Da er V 1.5 ute for Geiteryggen. Håper alfme får flyet sitt opp og gå. 🙂  Pakken er rensket litt, og kanskje det hjelper... Samtidig retter jeg en veldig stor takk til Kjetil Garpestad 🙂 som hjalp m

Postede bilder

Skrevet

Fortsatt gule på Geiteryggen! :)

1.jpg

Endret av Birk1

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …