Morten Isaksen Skrevet 19. oktober 2020 Skrevet 19. oktober 2020 Vet ikke om det er andre som har opplevd samme problem med kjøp hos Orbx. Kort fortalt så feilet kjøpet med melding om at jeg skulle prøve igjen. Fikk kvittering for kjøpet var gjennomført og at Visa var belastet. Men kjøpet er ikke registrert hos Orbx. Sjekket banken dagen etter og sendte skjermbilde fra banken samt e-post kvitteringen for kjøpet. 3 svar tilbake om at jeg må ta opp med banken og at de ikke har registrert kjøpet, selv om de har sendt meg kvittering og mottatt penger. Banken sendte meg i dag reklamasjonsskjema for Visa som passer best for tyveri og kjeltringer. Hvor mye arbeid skal jeg gidde for å få tilbake kr 137 eller at Orbx sjekker sine system? Har aldri opplevd maken. Ble kanskje mye klaging ------------- Hi, We have not actually received payment for EGNM for MS2020, Please ask your bank directly why the payment did not go through. END Hi, Again, we have not received payment for this product, please contact your Bank Directly END Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 20. oktober 2020 Moderatorer Skrevet 20. oktober 2020 Greit å gi beskjed så de får fikset opp i problemet er ikke beløpet men prinsippet som er viktig her man hiver ikke penger og man forventer å få den varen en betaler for Siter
Ø.C.H. Skrevet 20. oktober 2020 Skrevet 20. oktober 2020 Dersom du har fått e-postkvittering for gjennomført kjøp av ORBX + at beløpet er trukket fra konto, betyr jo det at de på en plass i kjeden har registrert betaling. Da kan jo ikke de skylde på banken din?! Ville kontakta ORBX igjen og opplyst om hva banken ber deg om å gjøre. ORBX ønsker vel ikke sak og dårlig rykte hos Visa. Siter
Morten Isaksen Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter Skrevet 20. oktober 2020 (endret) Har bekreftelse fra banken og har sendt kvittering to ganger, men de ignorerer dette. I kvitteringen har de all infomasjon for å finne betalingen i øknomisystemet. Endret 20. oktober 2020 av Morten Isaksen Siter
André S. Klophus Skrevet 20. oktober 2020 Skrevet 20. oktober 2020 Er det et faktisk trekk, eller er det et reservert beløp, som vil forsvinne om noen dager? Siter
Morten Isaksen Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter Skrevet 20. oktober 2020 (endret) 1 hour ago, André S. Klophus said: Er det et faktisk trekk, eller er det et reservert beløp, som vil forsvinne om noen dager? Det er faktisk trekt penger. Jeg ventet med å kontakte Orbx til jeg så det i banken. Har også pratet med banken og mottatt skjema for å oversende til Visa. Trudde kvitteringen var bra nok for dem Har sendt den to ganger med skjermbilde fra banken. Svarene ser du først i tråden her. Endret 20. oktober 2020 av Morten Isaksen Siter
André S. Klophus Skrevet 20. oktober 2020 Skrevet 20. oktober 2020 Ja...da burde de fiksa på 1-2-3....kjøpt masse der, og aldri vært noe problemer med betalingen. Siter
Jan R. Alexandersen Skrevet 20. oktober 2020 Skrevet 20. oktober 2020 Slikt er irriterende! Jeg har kjøpt mange produkter hos Orbx og har aldri hatt problemer! Du har oppdatert Orbx Central antar jeg?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.