Skrevet 13. oktober 2020 4 år Jeg jobber med byggningene på ENEV og noen at par av dem begynner å bli ferdige i Sketchup. Mangler fortsatt flere bygg og de ferdige modellene må behandles i Blender for å få liv i dem. Er det noen som kunne tenke seg å se litt på areal photo, runway, taxiways etc? Legger ved noen bilder fra Sketchup. Har også en modell av terminalen på ENBN som er ferdigbehandlet i Blender, men den kan vi komme tilbake til senere.
Skrevet 14. oktober 2020 4 år Ser STEINbra ut \o/ Ønsker du at noen konkret tar seg av 'MSFS'-biten mens du står for modellering/teksturer?
Skrevet 14. oktober 2020 4 år Forfatter Ja det vare egentlig det jeg tenkte på. Fortsatt mye jobb igjen på modellene for å få dem klare med PBR, AO etc
Skrevet 14. oktober 2020 4 år Bruker selv ModelConverterX så til og med eg klarte å få ting inn i simmene uten Blender, selv om det kanskje ikke var det du mente Ser veldig bra ut, kjenner igjen terminalen fra min snar visitt i sommer 👍
Skrevet 7. november 2020 4 år Har du fått noen med på laget? hvis ikke melder jeg min interesse siden dette er min lokale flyplass. Endret 7. november 2020 4 år av Per-Arne Paulsen
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.