Magnus F. Meese Skrevet 4. oktober 2020 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg tviler ikke på at én eller flere satt og skrevet mens de skrev postene sine, men hvorfor er tidsstempel fjernet fra mange poster rundtom på forumet, som alle i eksempeltråden linket over? Tidsstempel på post er primærmåten min for å navigere rundt i lange tråder, og fjerning av klokkeslett som ikke bare hindrer enkel oversikt men også grammatisk endrer betydningen fra "publisert" til "dette gjorde vedkommende med beina sine" er mildt sagt frustrerende! Siter
Geir Teigo Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 Vi har ikke fjernet noe, men vi har ikke klart å finne årsaken til at noen poster mister "datostemplingen". Det ble langt bedre når Engelsk språk ble fjernet som opsjon, men ikke vanntett enda. Hva mener du med "dette gjorde vedkommende med beina sine"? Skjønner ikke den... Siter
Thomas Ingebrigtsen Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 11 minutter siden, Geir Teigo skrev: Vi har ikke fjernet noe, men vi har ikke klart å finne årsaken til at noen poster mister "datostemplingen". Det ble langt bedre når Engelsk språk ble fjernet som opsjon, men ikke vanntett enda. Hva mener du med "dette gjorde vedkommende med beina sine"? Skjønner ikke den... "skrevet" istedenfor "skrevet 11 minutter siden" Siter
Geir Teigo Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 Aha... Har fått en ny norsk språkpakke som jeg installerer NU Siter
Geir Teigo Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 Sånn... Nå har jeg installert ny norsk språkpakke, så får vi se om det kan hjelpe på Siter
Morten Isaksen Skrevet 7. oktober 2020 Skrevet 7. oktober 2020 25 minutes ago, Geir Teigo said: Sånn... Nå har jeg installert ny norsk språkpakke, så får vi se om det kan hjelpe på Ja, nå ser jeg dato etter skrevet Siter
Magnus F. Meese Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter Skrevet 7. oktober 2020 Å skreve, skrever, skrevde, har skrevd (eller har skrevet) Ser ut som språkparka virker, takk! Siter
Moderatorer Robert Hulthin Skrevet 8. oktober 2020 Moderatorer Skrevet 8. oktober 2020 Går litt i Engelsk og Norsk om hverandre ser jeg Siter
Geir Teigo Skrevet 8. oktober 2020 Skrevet 8. oktober 2020 jeg skal jobbe videre med databasen og fylle på med oversettelser litt om litt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.