Kurt Jensen Skrevet 22. september 2020 Skrevet 22. september 2020 Jeg kan ikke få noget frem i mine instrumenter hverken FMC eller den kunstige horisont i mit Boeing 787 fly, kontakterne i Overhead panelet er der lys i, og motorerne kører, hvad kan der mangle, det har virket, men pludselig holdt det op. Alt virker på alle de andre fly i gamet. Siter
August78 Skrevet 22. september 2020 Skrevet 22. september 2020 Starter flyet slik, eller oppstår problemet en stund inn i flygningen? Har du forsøkt restart? Siter
Kurt Jensen Skrevet 22. september 2020 Forfatter Skrevet 22. september 2020 Når jeg loader flyet er det cold&Dark, jeg kan vælge 2 måder at starte det op på, enten shift2 eller gå i overhead og starte derfra, men uanset hvad jeg gør får jeg intet i de 4 display skærme eller i FMC skærmen, jeg kan få lys på panel knapperne, og hvis jeg vælger at bruge Shift2 starter motorerne, men ellers sker det intet. Siter
Kurt Jensen Skrevet 27. september 2020 Forfatter Skrevet 27. september 2020 Hej August78 Hvad mener du med restart.? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.