Gå til innhold

Oslo Lufthavn er nå tilgjengelig på flightsim.to! https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm

Featured Replies

Skrevet

https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm

KW Oslo Airport 2020 Features:

• Added up-to-date aprons/taxiways around the northern pier and other locations (Anno 2020).
  • Added numerous new taxiways.
  • Added/reworked modern jetways (every gate/parking spot included).
  • Added detailed material textures
  • Replaced every single parking spot
  • Replaced every single centerline/edge line/ortho line.
  • Replaced numerous auto-gen buildings
  • Tweaked textures/materials
  • Detailed fencing, and lighting

thumbnail.png.24ae0d0294db7dad11334f2bdacf43df.png

Skrevet

Det blir fint,, ska titta på den

när jag kommer hem från Svalbard och Ny Ålesund :) 

Tack så mycket :) 

Endret av Bosse Agerup

Skrevet

Tusen takk! Fungerer helt topp med ground service og hele pakka, godt arbeid gjort her!

• KapteinWestad endret tittelen til Oslo Lufthavn er nå tilgjengelig på flightsim.to! https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm
Skrevet
  Den 20.9.2020 klokken 16.36 skrev Andrew Thomsen:

Takker for fint scenery. En liten ting, husker jeg rett skal taxiways ikke ha blå kantlys. Samme med ENBR.

Har ikke så langt funnet muligheten for å gjøre dem grønne, men om noen vet så del gjerne!

Skrevet

Veldig bra utgave, ble noe helt annet :)

Kan se ut Andrew har rett ang edge lights(no surprise :) )
Ser ut til at kun C2 har edge lights og da mellom holding position og rwy.
image.png.10178c1a27b787dea449cb1248f82e0d.png

Endret av Jan Tore Elvheim

Skrevet
  Den 20.9.2020 klokken 16.42 skrev WF971 3/4:

Har ikke så langt funnet muligheten for å gjøre dem grønne, men om noen vet så del gjerne!

Centerline skal være grønne lys, og ingen kantlys i det hele tatt. Lot seg gjøre å fjerne blå kantlys i P3D. Vet ikke om det nå er mulig i FS20. Frykter litt at endel av utingene fra FSX har blitt med over til FS20, så derfor modder jeg kun default flyplasser.

Skrevet

Aner ikke, spørs om du mener centerline eller Guard Lights. Vet bare at CL skal fortsette fra Hold Short og ut på runway node. Mulig jeg tar feil, så du må nesten google noen shots fra the real thing, da jeg ikke har Airport Design Editor inne med alle P3D flyplassene, er kun hovedfolder og SDK igjen av P3D her.

Skrevet

Enig med Steinar Bakke, dette gjør opplevelsen svært mye bedre. Det eneste jeg ønsker meg er markering av taxiways og stands 🙂

Skrevet
  • Forfatter
  Den 21.9.2020 klokken 18.40 skrev Christer AH:

Enig med Steinar Bakke, dette gjør opplevelsen svært mye bedre. Det eneste jeg ønsker meg er markering av taxiways og stands 🙂

Kommer i senere versjoner!🙂

Skrevet
  • Forfatter

Er det forresten noen som vet om noen kilder hvor jeg kan finne nøyaktige plasseringer av taxiskilt på ENGM?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …